Tikina, kad nesuteikė pagalbos ir nepripažįsta klaidų

Tikina

Ukmergiškė laiške redakcijai papasakojo, ką teko išgyventi po apsilankymo Ukmergės ligoninės Skubios pagalbos skyriuje. 

„Sergu migrena, todėl kartais tenka pagalbos kreiptis į priėmimo skyrių. Birželio 1 d. prasidėjo migrena, pradėjo skaudėti dešinį šoną, nežymiai pakilo temperatūra, todėl apie 19 val. kreipiausi pagalbos į priėmimo skyrių.

Atvažiavus, priėmė maloniai, atliko kraujo ir šlapimo tyrimus, pastatė lašelinę, iškvietė gydytoją. Atsigavau, bet bėdos prasidėjo vos išėjus. Iš priėmimo išėjau su tvarsčiu. Grįžusi ir nusiėmusi jį pamačiau ant kairės rankos nudegimą, išbėrimą.

Kitą dieną kreipiausi į savo gydytoją, kuri įtarė venų uždegimą ir sakė, jeigu plėsis ar skaudės, vykti į priėmimo skyrių kad apžiūrėtų, nes buvo savaitgalis.

Dar po dienos dėmė ant rankos prasiplėtė, pradėjo skaudėti, nežymiai pakilo temperatūra, todėl birželio 3 d., šeštadienį, kreipiausi į Ukmergės ligoninės priėmimo skyrių, kur manęs nenorėjo priimti, bet išrašė antibiotikų nuo peršalimo.

Būklei negerėjant birželio 4 d., sekmadienį, vėl važiavau į ligoninės priėmimo skyrių, kur nebuvau priimta – sakė viskas čia gerai, nieko blogo nemato.

Bet būklė blogėjo, atsivėrė pūliuojanti žaizda, kurios jau trečia savaitė negaliu užgydyti. Per tą laiką kreipiausi į savo gydytoją, bei chirurgą, kuris nustatė opą, kuri atsirado po infuzoterapijos priėmimo skyriuje“, – savo istoriją papasakojo moteris.

Mano, kad klaidas daryti žmogiška, bet piktina atsainus darbuotojų požiūris, nesuteikimas pagalbos, kai kreipėsi pakartotinai, ir nepripažinimas savų klaidų.

Ukmergės ligoninės vyriausiasis gydytojas Rimvydas Civilka, paprašius pakomentuoti šį atvejį, paragino kreiptis į jų įstaigą oficialiai. „Tegu kreipiasi oficialiai į ligoninę su skundu, tada išnagrinėsime ir atsakysime“, – informavo R. Civilka.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *