Ukmergės rajono savivaldybės administracijoje siūloma didinti darbuotojų skaičių bei pakeisti rajono savivaldybės administracijos struktūrą. Ji buvo patvirtinta prieš dvejus metus.
Jei savivaldybės taryba pritars projektui, nustatytas didžiausias leistinas valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičius padidės nuo 226 iki 231.
Šio sprendimo projekte skelbiama, kad savivaldybės Personalo, civilinės metrikacijos ir dokumentų valdymo bei Viešųjų pirkimų ir teisės skyrių pagrindu būtų įsteigti Centralizuotų viešųjų pirkimų, Civilinės metrikacijos ir dokumentų valdymo bei Teisės ir personalo skyriai.
Trys papildomos pareigybės reikalingos Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriuje, viena – Socialinės paramos skyriuje bei viena – Šešuolių seniūnijoje, kuri prašo kūriko-darbininko pareigybės pastatų šildymo ir teritorijų priežiūros darbams atlikti.
Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu pernai lapkritį buvo sudaryta darbo grupė viešųjų pirkimų centralizavimo ir centrinės perkančiosios organizacijos steigimo klausimams išnagrinėti.
Toks poreikis atsirado pasikeitus įstatyminei bazei.
Išanalizavus viešųjų pirkimų apimtis, specialistų poreikį, finansines galimybes, darbo grupė pasiūlė pavesti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas Ukmergės rajono savivaldybės administracijai įsteigiant atskirą skyrių.
Jo darbo apimtys – 34 organizacijų, kurių steigėja yra savivaldybė (kultūros, švietimo, socialinių paslaugų, gydymo įstaigų, savivaldybės administracijos), viešųjų pirkimų procedūros, kai pirkimo vertė viršija 15 tūkst. Eur. Preliminariais skaičiavimais, per metus vyksta apie 200 tokių pirkimų.
Pagal Viešųjų pirkimų tarnybos parengtą metodiką nustatytas pirkimams atlikti reikalingas darbo valandų skaičius. Įvertinus tai, nustatyta, kad Centralizuotame viešųjų pirkimų skyriuje reikia trijų naujų specialistų. Skyriuje planuojamos 8 pareigybės. Šiuo metu viešųjų pirkimų funkcijas vykdo 4 specialistai ir vedėjas.
Socialinės paramos skyriuje bus įdarbintas naujas darbuotojas – nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas.
Ši priedermė taip pat yra nuleista „iš viršaus“.
Šioms paslaugoms teikti bei darbo užmokesčio kaštams padengti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija mūsų savivaldybei šių metų II pusmečiui skyrė 42,1 tūkst. Eur, nes dalyvausime įgyvendinant Užimtumo skatinimo ir motyvavimo nedirbantiems bei socialinę paramą gaunantiems asmenims modelyje.
Juo siekiama didinti nedirbančių asmenų, turinčių problemų, socialinę integraciją, atkurti jų savarankiškumą ir gebėjimą dalyvauti darbo rinkoje.
Paskaičiuota, kad planuojamų keturių papildomų darbuotojų metinis darbo užmokestis – apie 80 tūkst. Eur.
Šis klausimas turėtų būti nagrinėjamas birželio 30 d. savivaldybės tarybos posėdyje, o sprendimas įsigalios nuo rugsėjo.