Įrengus Ukmergės centre išmaniuosius šviesoforus, tuojau atsirado vairuotojų ir pėsčiųjų, įžvelgiančių įvairius nepatogumus.
Vienas ukmergiškis atkreipė dėmesį į centrinėje sankryžoje esančią Vytauto gatvės pėsčiųjų perėją. Mano, kad pėstiesiems žalias šviesoforo signalas dabar dega pernelyg trumpai – vyresni žmonės nespėja pereiti gatvės.
Kitas skaitytojas atkreipė dėmesį į posūkį, kurį daro vairuotojai, važiuojantys iš Gedimino gatvės į Vilniaus gatvę. Įvažiavus į Kęstučio aikštę, patenka į kamštį – manevro pabaigti nespėja.
Taip pat iškilo klausimas ir dėl akmeninio grindinio ties posūkiu nuo Kęstučio aikštės į Vilniaus gatvę. Ar juo galima važiuoti, kam jo iš viso prireikė.
Rajono savivaldybės Viešosios tvarkos ir aplinkosaugos skyriaus vedėjas Aidas Dutkus apie grindinį sakė, kad ant jo užvažiuoti tikrai galima – tai važiuojamoji dalis. Tačiau patogiau ir saugiau važiuoti asfaltuota danga. Akmenimis grindinys esą grįstas greičiausiai dėl grožio.
Paaiškino, kad šviesoforas pėstiesiems, einantiems per Vytauto gatvę, apie kurį kalba mūsų skaitytojas, dega 14 sekundžių. Tai nėra trumpas laikas pereiti gatvę. Pavyzdžiui, centrinėje sankryžoje pereinantiesiems Vilniaus gatvę skirta 13 sekundžių.
Tačiau, apskritai, vedėjas pripažįsta, kad miesto centrinę sankryžą padarius saugesne, automobilių pralaidumas bus mažesnis. Tai yra neišvengiama.
Taigi, nepatogumų neišvengsime. Taip pat ir sukant iš Gedimino gatvės į Kęstučio aikštę.
Tiesa, šiuo metu galimų nepatogumų įvertinti neįmanoma, nes dėl karantino automobilių srautai yra gerokai sumažėję, reali situacija paaiškės, kai gyvenimas stos į senas vėžes.
Taip pat vedėjas ramino, kad kol kas šviesoforus įrengianti įmonė dar visiškai jų nesureguliavo. Toliau tebevyksta jų derinimo darbai. O jei iškils labai rimtų problemų, pasak vedėjo, į tai bus atsižvelgiama reguliuojant šviesoforus ir ieškant optimaliausio varianto.