Pusmetį besitęsusią problemą po skambučio išsprendė per dieną

Pusmetį besitęsusią problemą po skambučio išsprendė per dieną /

Draugystės gatvės 62-ojo namo gyventoja paskambino į redakciją sakydama, kad žiniasklaida – jos paskutinė viltis.

Moteris gyvena daugiabučiame name, kuris prieš porą ar trejetą metų buvo renovuotas. Iš pradžių viskas buvo gerai, bet praėjusį pavasarį, balandžio mėnesį, sugedo vidurinės laiptinės durys – ėmė nebeužsidaryti. Pasak moters, gyventojai apie problemą informavo namo administratorių – Ukmergės butų ūkį.

Jo darbuotojas pažadėjo per dvi savaites sutaisyti. Praėjo du mėnesiai, tačiau durys nebuvo sutaisytos.

Vėl kreipėsi į namo administratorių. Šįsyk gavo atsakymą, kad darbai yra garantiniai. Jai nurodė keletą telefonų numerių, kuriais patarė kreiptis.

Moteris sakė gautais numeriais tiek pati skambinusi, tiek kiti gyventojai, tačiau durys iki gruodžio vidurio taip ir liko nesuremontuotos. Vis sulaukdavo atsakymo, kad garantiniams darbams – ilga eilė.

Galiausiai kantrybė trūko, kai vieną dieną, pavedžiojusi augintinį ir grįžusi į laiptinę, joje susitiko nematytą vyrą su skardine alaus, kurį ramiai sau gurkšnojo. „Galbūt tas vyras pas kažką buvo atėjęs, o gal šiaip užsuko pasišildyti. Nesinori, kad po laiptinę vaikščiotų svetimi, – sakė skambinusioji. – Už renovaciją mokame nemažus pinigus, tai norisi, kad ir durys veiktų.“

Susisiekus su bendrovės Ukmergės butų ūkio direktoriumi Raimondu Baltaduoniu, jis sakė, kad informacijos apie sugedusias minėto namo duris neturintis ir pažadėjo išsiaiškinti. Kitą rytą paskambinęs pranešė, kad durys jau sutaisytos. Tai atliko pati įmonė. Kadangi renovacija užbaigta ir namas atiduotas vertinti 2019 metais, neaišku, ar šiems darbams dar nepasibaigusi garantija. Pasak direktoriaus, vieniems dalykams suteikiama dvejų, kitiems – trejų metų garantija. Reikia kelti dokumentus ir žiūrėti. Jeigu paaiškės, kad darbai garantiniai, tačiau privalanti juos suteikti įmonė jų taip ir neatliko, Ukmergės butų ūkis pateiks įmonei sąskaitą.

R.Baltaduonis daugiabučių namų gyventojams rekomendavo, susidūrus su problemomis, kreiptis ne į namų vadybininkus tiesiogiai, o bendruoju paštu info@ubu.lt. Tuomet informacija pasieks ir direktorių. Šįsyk teigė apie sugedusias duris nieko nežinojęs.

Minėto namo vadybininkai nuo pavasario keitėsi – atsekti, kas kada su kuo bendravo, yra sudėtinga. O kai informacija atsiunčiama bendruoju paštu, ji yra užregistruojama.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *