Gyventojus glumina maisto papildų platintojų siūloma galimybė itin palankiomis sąlygomis apsirūpinti Norvegijoje gaminamais žuvų taukais. Reklama brukama arba telefonu, arba informacija išplatinama po pašto dėžutes.
Užsisakius, esą pirma pakuotė priklauso nemokamai, o neva pajutus poveikį, abejonių, ar pirkti toliau, nė nekilsią. Net vokas pridedamas, kad galėtume išsiųsti savo atsakymą. Tik „pamirštama“ priminti, kad nori nenori liksim įsipareigoję…
„Iš patirties žinau, kad paskui, nors ir nori atsisakyti, vis tiek siunčia tuos papildus. Vėliau jau ne tik mokėti reikia, bet ir skaičiuoja delspinigius. Giminaitė pasakojo gautą pakuotę išsiuntusi jiems atgal, tai nuleido pusę kainos, bet net ir po to neatstojo“, – pasakojo į redakciją paskambinusi ukmergiškė.
Į savo pačios pašto dėžutėje rastą voką ji sako nereagavusi. Tačiau vėliau sulaukusi ir skambučio: „Skambino kelis sykius, prisistatė Odeta, siūlė, sako – nemokamai. O aš klausiu: kodėl tada paskui kas mėnesį po 90 litų reikia mokėti? Tai numetė ragelį…“
Matydama pašnekovės telefono numerį su Vilniaus kodu, moteris iš karto po pokalbio pabandė paskambinti atgal. Tačiau išgirdo įrašą: tokio numerio nėra – prašom pasitikslinti… Nesėkmingai bandė kelis kartus. „Jeigu po to negali prisiskambinti, tikrai kažkas įtartina“, – svarsto ji.
Mano, kad šitaip žmonės lengvai įviliojami į pinkles. „Aš – ne prieš žuvų taukus, o prieš tokį metodą – tiesiog kimšti juos žmogui. Teko girdėti net apie perspėjančius pranešimus, kad žmonės neįkliūtų, nes paskui tų papildų nebeįmanoma atsisakyti“, – sakė skaitytoja ir domėjosi, kaip galima tą padaryti.
Žuvų taukus „OmegaMarine Forte“ platina Kaune įsikūrusi UAB „Natural Pharmaceuticals“. Papildų vartojimą įmonė priskirianti dalyvavimui sveikatingumo programoje. Sutarties su įmone sąlygose nurodoma, jog asmuo, užsisakęs jų pakuotę, sutinka joje dalyvauti. 49,95 Lt kainuojančios 60-ies kapsulių pakuotės esą siunčiamos kas mėnesį.
Su užsakymo tvarka susijusius nesklandumus ar kitus nesusipratimus įmonės atstovai vadina „labai retais“, o tai, jog žmonės galimai klaidinami, neigia. Atstovo spaudai Luko Mikelaičio teigimu, kokybės tikrinimo skyriuje Kaune peržiūrimi visi užsakymai raštu ir telefonu, patikrinama, ar žmogus viską teisingai užpildė, perklausomi telefoninio užsakymo įrašai.
„Įsitikinama, kad klientas viską teisingai suprato, ir tik tuomet duodamas patvirtinimas įvykdyti užsakymą. Jei kyla dvejonė, kad klientas ne iki galo suprato sąlygas, susisiekiama dar kartą“, – tikina jis.
Teigiama, jog galima bet kada sustabdyti dalyvavimą programoje, susisiekus su klientų aptarnavimo skyriumi. Gavus tokį pranešimą, papildai nebesiunčiami.
Produktų užsakymo nutraukimo ir kitais klausimais gyventojai gali kreiptis telefonu (8 37) 211 994, el. paštu info@omegamarine.lt. Taip pat galima atvykti į klientų aptarnavimo skyrių Kaune, K. Donelaičio g. 62-504, arba atsiųsti laišką šiuo adresu. Skyrius dirba darbo dienomis 9–18 val. (pietų pertrauka 13–14 val.).
Autorė: Vaidotė ŠANTARIENĖ