Papildus bruka per prievartą

Gy­ven­to­jus glu­mi­na mais­to pa­pil­dų pla­tin­to­jų siū­lo­ma ga­li­my­bė itin pa­lan­kio­mis są­ly­go­mis ap­si­rū­pin­ti Nor­ve­gi­jo­je ga­mi­na­mais žu­vų tau­kais. Re­kla­ma bru­ka­ma ar­ba te­le­fo­nu, ar­ba in­for­ma­ci­ja iš­pla­ti­na­ma po paš­to dė­žu­tes.

 

2014-02-14-2 straipsnio nuotr

 

Už­si­sa­kius, esą pir­ma pa­kuo­tė pri­klau­so ne­mo­ka­mai, o ne­va pa­ju­tus po­vei­kį, abe­jo­nių, ar pirk­ti to­liau, nė ne­kil­sią. Net vo­kas pri­de­da­mas, kad ga­lė­tu­me iš­siųs­ti sa­vo at­sa­ky­mą. Tik „pa­mirš­ta­ma“ pri­min­ti, kad no­ri ne­no­ri lik­sim įsi­pa­rei­go­ję…   

„Iš pa­tir­ties ži­nau, kad pas­kui, nors ir no­ri at­si­sa­ky­ti, vis tiek siun­čia tuos pa­pil­dus. Vė­liau jau ne tik mo­kė­ti rei­kia, bet ir skai­čiuo­ja dels­pi­ni­gius. Gi­mi­nai­tė pa­sa­ko­jo gau­tą pa­kuo­tę iš­siun­tu­si jiems at­gal, tai nu­lei­do pu­sę kai­nos, bet net ir po to ne­at­sto­jo“, – pa­sa­ko­jo į re­dak­ci­ją pa­skam­bi­nu­si uk­mer­giš­kė.

Į sa­vo pa­čios paš­to dė­žu­tė­je ras­tą vo­ką ji sa­ko ne­re­a­ga­vu­si. Ta­čiau vė­liau su­lau­ku­si ir skam­bu­čio: „Skam­bi­no ke­lis sy­kius, pri­sis­ta­tė Ode­ta, siū­lė, sa­ko – ne­mo­ka­mai. O aš klau­siu: ko­dėl ta­da pas­kui kas mė­ne­sį po 90 li­tų rei­kia mo­kė­ti? Tai nu­me­tė ra­ge­lį…“ 

Ma­ty­da­ma pa­šne­ko­vės te­le­fo­no nu­me­rį su Vil­niaus ko­du, mo­te­ris iš kar­to po po­kal­bio pa­ban­dė pa­skam­bin­ti at­gal. Ta­čiau iš­gir­do įra­šą: to­kio nu­me­rio nė­ra – pra­šom pa­si­tiks­lin­ti… Ne­sėk­min­gai ban­dė ke­lis kar­tus. „Jei­gu po to ne­ga­li pri­sis­kam­bin­ti, tik­rai kaž­kas įtar­ti­na“, – svars­to ji.

Ma­no, kad ši­taip žmo­nės leng­vai įvi­lio­ja­mi į pin­kles. „Aš – ne prieš žu­vų tau­kus, o prieš to­kį me­to­dą – tie­siog kimš­ti juos žmo­gui. Te­ko gir­dė­ti net apie per­spė­jan­čius pra­ne­ši­mus, kad žmo­nės ne­įkliū­tų, nes pas­kui tų pa­pil­dų ne­be­įma­no­ma at­si­sa­ky­ti“, – sa­kė skai­ty­to­ja ir do­mė­jo­si, kaip ga­li­ma tą pa­da­ry­ti.

Žu­vų tau­kus „OmegaMarine For­te“ pla­ti­na Kau­ne įsi­kū­ru­si UAB „Na­tu­ral Phar­ma­ceu­ti­cals“. Pa­pil­dų var­to­ji­mą įmo­nė pri­ski­rian­ti da­ly­va­vi­mui svei­ka­tin­gu­mo pro­gra­mo­je. Su­tar­ties su įmo­ne są­ly­go­se nu­ro­do­ma, jog as­muo, už­si­sa­kęs jų pa­kuo­tę, su­tin­ka jo­je da­ly­vau­ti. 49,95 Lt kai­nuo­jan­čios 60-ies kap­su­lių pa­kuo­tės esą siun­čia­mos kas mė­ne­sį. 

Su už­sa­ky­mo tvar­ka su­si­ju­sius ne­sklan­du­mus ar ki­tus nesu­si­pra­ti­mus įmo­nės at­sto­vai va­di­na „la­bai re­tais“, o tai, jog žmo­nės ga­li­mai klai­di­na­mi, nei­gia. At­sto­vo spau­dai Lu­ko Mi­ke­lai­čio tei­gi­mu, ko­ky­bės tik­ri­ni­mo sky­riu­je Kau­ne per­žiū­ri­mi vi­si už­sa­ky­mai raš­tu ir te­le­fo­nu, pa­tik­ri­na­ma, ar žmo­gus vis­ką tei­sin­gai už­pil­dė, per­klau­so­mi te­le­fo­ni­nio už­sa­ky­mo įra­šai.

„Įsi­ti­ki­na­ma, kad klien­tas vis­ką tei­sin­gai su­pra­to, ir tik tuo­met duo­da­mas pa­tvir­ti­ni­mas įvyk­dy­ti už­sa­ky­mą. Jei ky­la dve­jo­nė, kad klien­tas ne iki ga­lo su­pra­to są­ly­gas, su­si­sie­kia­ma dar kar­tą“, – ti­ki­na jis.

Tei­gia­ma, jog ga­li­ma bet ka­da su­stab­dy­ti da­ly­va­vi­mą pro­gra­mo­je, su­si­sie­kus su klien­tų ap­tar­na­vi­mo sky­riu­mi. Ga­vus to­kį pra­ne­ši­mą, pa­pil­dai ne­be­siun­čia­mi.

Pro­duk­tų už­sa­ky­mo nu­trau­ki­mo ir ki­tais klau­si­mais gy­ven­to­jai ga­li kreip­tis te­le­fo­nu (8 37) 211 994, el. paš­tu in­fo@ome­ga­ma­ri­ne.lt. Taip pat ga­li­ma at­vyk­ti į klien­tų ap­tar­na­vi­mo sky­rių Kau­ne, K. Do­ne­lai­čio g. 62-504, ar­ba at­siųs­ti laiš­ką šiuo ad­re­su. Sky­rius dir­ba dar­bo die­no­mis 9–18 val. (pie­tų per­trau­ka 13–14 val.).

Autorė: Vai­do­tė ŠANTARIENĖ

Dalintis
Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *