Nutiko nelaimė ir sugedo jūsų telefonas? Kreipkitės į profesionalus!

Nutiko nelaimė ir sugedo jūsų telefonas? Kreipkitės į profesionalus! /

Jei atrodo, kad pametėte telefoną, gali atsirasti daug nemalonių jausmų. Šį jausmą galite žinoti netyčia palikę telefoną namuose. Dar blogiau, jei telefonas staiga nustoja veikti. Kur šiuo atveju pirmiausia kreiptis? Kada turiu mokėti už remontą ir kada baigiasi nemokama pagalba? 

Kiek laiko paprastai galioja mobiliojo telefono garantija? Nuo ko tai priklauso: nuo pardavėjo ar gamintojo?

Lietuvoje dažniausiai taikoma 2 metų garantija, kurią garantuoja pardavėjas. Gamintojas gali suteikti trumpesnį garantinį laikotarpį, nei reikalauja valstybės įstatymai. Tokiu atveju antraisiais metais po pardavimo suteikiama garantija-remonto, pakeitimo, grąžinimo išlaidoms ir jas padengia pardavėjas.

Tačiau dauguma gamintojų (pvz., „Samsung“, „Huawei“, „Sony“, LG, „Nokia“) savo įrenginiams suteikia 2 metų garantiją.

Sugedo telefonas: ką pirmiausia daryti, kur kreiptis? Nebijokite, specialistai išgelbės jūsų telefoną

Jei prietaisas sugenda per garantinį laikotarpį (per 2 metus po pirkimo), geriausia kreiptis į pardavėją. Tada pardavėjas pristato įrangą į gamintojo įgaliotą aptarnavimo centrą arba nukreipia pirkėją į atitinkamą aptarnavimo centrą. Paprastai tiekėjas prieš parduodamas įrangą nurodo, į kurį aptarnavimo centrą asmuo turėtų kreiptis, jei iškiltų gedimas.

Populiariausi Lietuvos gamintojai dirba su įgaliotais aptarnavimo centrais, todėl „Samsung“, „Huawei“, „Apple“, „Sony“, LG ir „Nokia“ vartotojai gali sutaupyti laiko kreipdamiesi į įgaliotus aptarnavimo centrus. Trikčių šalinimo laikas yra daug trumpesnis. Pvz. „Samsung“ technikai, dirbantys salone darbo dienomis, gali apžiūrėti ir pataisyti „Huawei“ įrangą tą pačią dieną, taip pat galimas ir Iphone 11 remontas, Iphone 12 remontas per keletą dienų.

Kiek laiko užtrunka sugedusio telefono remontas? Ar įmanoma gauti pakaitinį telefoną?

Išardymas, tikrinimas, dalių keitimas ir surinkimas paprastai trunka vieną valandą.

Jei remonto neatlieka konkretus gamintojas salone, kuriame palikote telefoną. Pvz: „LG“, „Sony“, „Nokia“ ir „Cat“ įranga yra tikrinama ir remontuojama centriniame servise. Persiuntimas (į abi puses) prideda 2 darbo dienas. Todėl tokia įranga remontuojama ne per vieną darbo dieną, o per tris darbo dienas. 

Dėl laukiamo gamintojo patvirtinimo. Jeigu klientas nenori sugedusio įrenginio remontuoti, o prašo įrenginiui išrašyti broko aktą (įrenginio defektaciją patvirtinantis aktas, įpareigojantis pardavėją grąžinti klientui pinigus). Gamintojo patvirtinimas (atsakymo gavimas) gali užtrukti iki savaitės. Dažnai gamintojas pasiūlo įrenginio keitimą, o ne broko aktą.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *