Laiškininkai važinės elektriniais dviračiais

Autorius Vaidotė Šantarienė
Laiškininkai važinės elektriniais dviračiais /

Lietuvos paštas savo darbuotojams žada didesnius atlyginimus bei modernesnes darbo priemones. Permainų sulauks ir Ukmergės paštininkai.

AB Lietuvos pašto kai kurios įmonės šiuo metu reorganizuojamos. Prie bendrovės, pasak jos Korporatyvinių reikalų departamento vadovės Vaidos Budrienės, jungiama dukterinė AB „Baltic Post“, kuri yra atsakinga už paštomatus ir kurjerinę dalį.

Reorganizacija tikimasi supaprastinti įmonės veiklos procesus ir jos valdymą, o pašto klientai, anot V. Budrienės, galės be apribojimų naudotis abiejų įmonių siūlomomis paslaugomis. Jie, tikino pašnekovė, turėtų pajusti kokybiškesnį ir operatyvesnį aptarnavimą. Be to, ir darbuotojams žadamos geresnės darbo sąlygos.

Efektyvesnė veikla – Lietuvos pašto neseniai pristatytos atnaujintos 2019–2023 m. strategijos siekis. Minėtai pertvarkai pritarė bendrovių valdybos ir Lietuvos pašto akcininko teises įgyvendinanti Susisiekimo ministerija. Reorganizavimo procesą planuojama baigti liepos mėnesį.

Korporatyvinių reikalų departamento vadovė informavo, kad Ukmergės rajone yra 17 paštų, kuriuose – 44 laiškininkai. Ukmergės mieste yra 3 paštai, kuriuose dirba 15 laiškininkų. 1 laiškininkas aptarnauja 1 apylinkę.

„Ukmergės miesto paštuose dirbančių laiškininkų etatų vidurkis – 0,79 etato. Įmonės naujos vadovybės tikslas – stambinti etatus tam, kad žmonės gautų orų atlyginimą ir modernias darbo priemones“, – teigė ji.

Taip pat užsiminė apie dar vieną Ukmergės laiškininkų laukiančią naujovę: jie važinės elektriniais dviračiais. Planuojama, kad šios transporto priemonės jiems bus pristatytos birželio pabaigoje.

Šiais metais, skelbia Lietuvos paštas, vidutinių ir mažų miestelių pėstiesiems laiškininkams numatyta suteikti 210 tokių dviračių. Jie buvo pagaminti specialiai pagal įmonės užsakymą bei pritaikyti Lietuvos klimatinėms sąlygoms ir pašto paslaugoms atlikti.

Gegužės 7 d. startavo pirmas Lietuvos pašto elektrinių dviračių projekto etapas – į 15 miestelių gatves išvažiavo 52 moderniomis transporto priemonėmis ratuoti laiškininkai. Kiti 158 Lietuvos laiškininkai Šiaulių dviračių gamintojo „Baltik vairas“ pagamintus dviračius gaus iki liepos.

Dviračiai pagaminti taip, kad atlaikytų didelius korespondencijos svorius, būtų stabilūs ir manevringi, o dviračių amortizatoriai pritaikyti žvyrkeliams ir duobėtiems keliams. Jų krepšiuose įmontuota signalizacija, patys dviračiai įregistruoti specialiame dviračių registre www.pazymetas.lt – vagystės atveju specialus dviračiui suteiktas kodas padeda greičiau rasti pavogtą transporto priemonę.

Taip pat skelbiama, kad Lietuvos paštas nuo birželio 1 d. didina atlyginimus – darbo užmokesčio pakėlimo sulauks apie 4 tūkst. mažiausiai uždirbančių bendrovės darbuotojų. Tai jai papildomai kainuos apie 2,4 mln. Eur per metus. Lietuvos pašte iš viso dirba 4 943 darbuotojai.

 

***

Lietuva – pirmoji iš Baltijos valstybių, kurioje laiškininkai važinėja tarnybiniais elektriniais dviračiais, nors tai jokia naujovė kitose šalyse. Lenkija, Vokietija, Slovėnija, Vengrija, Kroatija, Belgija, Šveicarija, Armėnija, Portugalija, Ispanija, Švedija – tai šalys, kuriose vietinis paštas bando įsigyti arba jau yra įsigijęs dviračių palengvinti laiškininkų darbą.

***

Gegužės 28 d. Birštone elektriniais dviračiais išvažiavo 1, Ežerėlyje – 1, Garliavoje – 4, Gelgaudiškyje – 1, Jiezne – 1, Jurbarke – 3, Kalvarijose – 2, Kazlų Rūdoje – 2, Kudirkos Naumiestyje – 1, Prienuose – 3, Šakiuose – 2, Tauragėje – 6, Vilkaviškyje – 4 laiškininkai.

***

Birželio 4 d. Anykščiuose elektrinius dviračius gavo 4, Biržuose – 6, Druskininkuose – 3, Grigiškėse – 3, Kaišiadoryse – 2, Kėdainiuose – 5, Kybartuose – 2, Kupiškyje – 2, Lazdijuose – 2, Degučiuose – 6, Mažeikiuose – 8, Molėtuose – 3, Rokiškyje – 3, Rūdiškėse – 1, Švenčionyse – 2, Varėnoje – 3, Vievyje – 2 ir Žiežmariuose – 2 laiškininkai.

TAGGED:
Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *