Ukmergės rajono vartotojų kooperatyvas dalyvavo „Žinių radijo“ konkurse „Sėkmės receptai“, kuriame pristatė savo investicijas į energijos išteklių taupymą ir laimėjo 3 tūkst. Eur reklamai radijo laidose.
Kooperatyvo direktorė Angelė Andrikonienė papasakojo, kad kvietimą dalyvauti konkurse gavo dar lapkritį. Užsiregistravus susitarta dėl nuotolinio 10-ies minučių trukmės pristatymo.
Prieš laidą direktorė parengė įmonės naudotų „taupymo receptų“ aprašymą. Pasakojo, kad energijos išteklius taupyti pradėjo seniau – įrengė granulines krosneles, modernizavo apšvietimą, senus šviestuvus pakeisdami į ledinius. Šiemet buvo perkami mažiau energijos naudojantys šaldymo įrenginiai.
Taupant prisideda parduotuvių darbuotojos. „Kas mėnesį, kai gaunu išklotines, kiek sunaudojome energijos, parašau darbuotojoms laišką ir padėkoju, kad visi kartu dalyvaujame taupyme“, – pasakojo A. Andrikonienė.
Džiaugiasi gavusi pranešimą, kad įmonė, kaip išradingiausiai taupanti, atrinkta finaliniam balsavimui. Balsuoti buvo galima kasdien, iš vieno IP adreso vieną kartą. A. Andrikonienė balsavimo nuoroda pasidalijo su kolektyvu bei savo feisbuko profilyje.
Pasibaigus balsavimui, kuriame konkuravo 18 įmonių, paaiškėjo, kad Ukmergės rajono vartotojų kooperatyvas surinko daugiausia – net 40 proc. balsų.
Ekspertų vertinimu skirti keturi prizai: tris iš jų – 10 tūkst., 5 tūkst. ir 3 tūkst. Eur – skyrė mažosioms bendrijoms, o 3 tūkst. Eur publikos palaikymo prizas atiteko Ukmergės įmonei.
Pasak A. Andrikonienės, konkursą pavyko laimėti ukmergiškių, kurie aktyviai balsavo, dėka. „Tokio palaikymo, kokio sulaukėme dalyvaudami, tikrai nesitikėjau!“ – neslėpė džiaugsmo įmonės vadovė.
Kol kas ji dar tiksliai nežino, kiek minučių eterio gaus už laimėtą sumą. Tačiau idėjas, ką būtų galima reklamuoti, jau svarsto. Kadangi kooperatyvo parduotuvių tinklas yra vietinis, o reklama skirta visai Lietuvai, tad ir reklamuoti nori tai, ką gali pasiūlyti ne tik mūsų rajone. Be abejo – tai UAB „Ukmergės duona“ produkcija. Įmonės gaminiais prekiaujama didžiuosiuose šalies prekybos tinkluose.
Tai – jau ne pirmas kartas, kai įvairiuose balsavimo konkursuose ukmergiškiai aktyviai palaiko savo krašto žmones, įmones, įstaigas, organizacijas. Pasak kooperatyvo direktorės, tai rodo, kad, kada reikia, esame kaip kumštis.