Socialinė medija keičia bendravimo ir informacijos vartojimo būdus. Sėkmingiausi rinkodaros specialistai turinį nuosekliai pateikia keliais socialinės medijos kanalais. Tikimybė, kad vaizdiniu turiniu bus dalijamasi yra daugiau nei 40 kartų dažniau nei tekstiniu turiniu. Ne išimtis ir vaizdo įrašai. Jie tampa vis svarbesne reklaminės artilerijos dalimi. 65 % įmonių mano, kad tai yra labiausiai auditoriją įtraukiantis komunikacijos kanalas. Ar išnaudojate vaizdo įrašų išteklius socialinėje medijoje?
Pasiekite naujas auditorijas
Dabar Z karta sudaro 40 % visų vartotojų. Jų nevilioja tradiciniai reklamos kanalai, tokie kaip reklaminiai skydai ir televizija. Ši grupė informaciją pirmiausia vartoja per socialinius kanalus. Jiems vaizdo turinys yra svarbiausias.
2019 m. ataskaitoje nustatyta, kad vidutinis Z kartos vartotojas per dieną praleidžia net 3,4 valandos, žiūrėdamas vaizdo įrašus internete. Tai – galimybė prekių ženklams, kurie tikisi patraukti auditoriją, kurią iki šiol buvo sudėtinga pasiekti.
Užmegzkite ryšį
Socialinė medija, priešingai nei bet kuri kita bendravimo platforma, yra asmeniška. Kai vartotojas peržiūri, tarkime, prekės ženklo demonstracinį vaizdo įrašą socialinėje medijoje, tikėtina, kad jis turinį priims asmeniškesniu lygmeniu. Vaizdo įrašai sukelia žmogišką, emocinę reakciją.
Vaizdo įrašų talpinimas platformoje, kuri yra sukurta asmeniniam bendravimui, tampa įsitraukimo deriniu, vedančiu prie konversijų. Naudodami vaizdo įrašus socialinėje medijoje, turite galimybę užmegzti ryšius su tikrais žmonėmis. Tai atveria galimybes, kad šalti potencialūs klientai taps lojaliais.
Sulaukite dėmesio ir grįžtamojo ryšio
Dera bendrauti tokiu kanalu, į kurį kiti gali reaguoti. Nors tai galima pasiekti siunčiant žinutes, vaizdo įrašai yra patikima priemonė dalytis turiniu ir gauti komentarų. Nesvarbu, ar tai būtų Facebook, Twitter ar Instagram, vaizdo įrašai yra visur.
Socialinės medijos platformoje skelbiami vaizdo įrašai padeda iš karto sulaukti visuomenės atsako. Taip pat suteikia žmonėms atvirą ir skaidrų kanalą, kuriuo jie gali pareikšti savo nuomonę. Tinkamai sukurti vaizdo įrašai gali padėti geriau bendrauti su visuomene ir gali būti puikus pradinis taškas įsitraukti į socialinę mediją.
Populiarumas visuose kanaluose
Nėra abejonių, kad socialinės medijos vartotojai mėgsta vaizdo įrašus. Dar 2018 m. atliktas tyrimas parodė, kad 54 % vartotojų norėtų matyti daugiau jų palaikomų prekių ženklų ar įmonių vaizdo įrašų turinio.
Nuo to laiko vaizdo įrašų populiarumas išaugo visuose kanaluose – nuo Facebook iki LinkedIn. 2019 m. naudotojai vidutiniškai 6 valandas ir 48 minutes per savaitę praleido žiūrėdami internetinius vaizdo įrašus. T. y. 59 % daugiau nei 2016 m. Vartotojai labiau nei bet kada anksčiau tikisi, kad prekių ženklai socialinėje medijoje pateiks įdomų, linksmą turinį. Vaizdo įrašai yra vienas veiksmingiausių formatų tai padaryti.
Vaizdo įrašai skatina dalintis
Interneto naudotojai labiau linkę dalintis vaizdo įrašais. Video yra greiti, glausti ir patrauklūs – visi pagrindiniai dalytis verti komponentai. Tai rodo ir skaičiai. Socialiniuose tinkluose vaizdo įrašais dalijamasi 1200 % dažniau nei tekstu ir vaizdais kartu sudėjus. Tikėtina, kad šis skaičius didės, nes vaizdo įrašai tampa vis labiau socialiai aktualūs. Beveik visi Jūsų pažįstami tikriausiai turi YouTube arba Snapchat paskyrą, jau nekalbant apie vaizdo įrašų naudojimą Facebook, Twitter, Instagram ir LinkedIn.
Didesni pardavimai
64 % interneto vartotojų yra labiau linkę įsigyti produktą po to, kai apie jį pažiūri vaizdo įrašą. Jei Jūsų tikslas – skatinti pardavimus, tai yra geriausi vaizdo įrašų tipai, kuriuos reikėtų apsvarstyti:
- Vaizdo įrašai, kuriuose rodomas produktas ar paslauga ir aiškinama, kaip jį naudoti įvairiais būdais.
- Laimingų klientų atsiliepimai. Socialinis įrodymas yra stipri priemonė, padedanti įtikinti kitus potencialius klientus.
- Mokomosios medžiagos, ypač jei produktas ar paslauga yra sudėtinga.
- DUK vaizdo įrašai, kuriuose atsakoma į potencialiam klientui galinčius kilti klausimus.
Profesionalų vaizdo įrašą Jūsų produktui ar paslaugai sukurti gali https://econtent.store/video-projektai/.