Kodėl įmonėms nepaprastai svarbu turėti modernią sandėlio valdymo sistemą?

Autorius Ukmergės žinios

Viskas prasidėjo nuo duomenų. Duomenys buvo, yra ir bus. Informacijos kiekis pasaulyje padvigubėja vidutiniškai kas dvejus metus. Šiuo metu tai yra maždaug 40 zettabaitų per metus. Ir vien per pastaruosius dvejus metus mes sukūrėme daugiau informacijos nei nuo žmonijos pradžios kartu paėmus. Be to, žmogaus smegenų gebėjimas apdoroti informaciją nedidėja tuo pačiu greičiu. Tai reiškia, kad mus pasiekia vis mažiau informacijos. Bet mes renkame visus šiuos duomenis ir pradedame juose pasiklysti, pamiršdami, kur yra tinkami duomenys, kai mums jų reikia „čia ir dabar“.

ERP sistema yra tam, kad juos surinktų, be to, mes juos visus turime vienoje vietoje ir visada turime prieigą prie jų, net ir istorinių duomenų. Dėl ERP sistemos, kuri sujungia visus verslo procesus visoje įmonėje, skirtingi padaliniai gali naudoti tuos pačius duomenų šaltinius, kad galėtų priimti sprendimus ir analizuoti, atitinkančius įmonės verslo tikslus.

Sandėlio valdymo sistema ERP – geresnis bendravimas visame tinkle

ERP programinė įranga taip pat veiksmingai pašalina kliūtis bendraujant tarp įmonės padalinių. Labai geras pavyzdys būtų pardavimų skyriai, kurie dažniausiai yra nepriklausomi nuo kitų skyrių. Kadangi ERP veikia kaip pagrindinis sprendimas tarp skyrių, jis pašalina veiksnius, trukdančius bendrauti. ERP sistemoje kiekvienas įmonės padalinys bendradarbiauja su visais kitais padaliniais, sukurdamas vientisą komunikacijos tinklą. Tai skatina sklandų darbą ir galiausiai, žinoma, pelningumą.

Labai reikšmingas ir matomas ERP programinės įrangos naudojimo efektas įmonėms yra resursų ir duomenų valdymo kaštų sumažėjimas. Tai pasiekiama ERP sistemos dėka, kuri yra unikali ir nuosekli valdymo platforma kiekvienam. Apie tai kalbama retai, bet naudodamiesi viena platforma taip pat sutaupome energijos, nes naudojame vieną ERP sistemą, o ne daug sistemų.

Ataskaitų teikimas yra vienas iš svarbiausių planavimo ir įgyvendinimo procesų įmonėje. ERP sistema yra platforma, teikianti ataskaitų teikimo galimybes pagal anksčiau nustatytas prielaidas. Ataskaitos generuojamos beveik realiu laiku iš pačių naujausių duomenų. Tai pašalina el. laiškų ir skaičiuoklių poreikį. Finansinė atskaitomybė yra svarbi visų Lietuvos įmonių prievolė. Tai sritis, kurioje ERP sistemos yra tobulos, todėl vartotojai gali lengvai generuoti ataskaitas, kurios gali būti siunčiamos internetu atitinkamoms administracinėms tarnyboms. ERP sistemos dėka turime greitą ir efektyvų finansų valdymą. O kai pranešame, taip pat planuojame. Nes ataskaitos ne tik parodo tikrąją situaciją, bet ir padeda planuoti ateitį.

ERP sistemų naudojimas sandėlio srityje leidžia efektyvinti ir automatizuoti pardavimo ir pirkimo dokumentų išrašymą bei pasiūlymo ir užsakymų registravimą. ERP sistemos siūlomų galimybių dėka galite optimizuoti sandėlio valdymą, be kita ko, leidžiant individualiai koreguoti sandėlio apyvartą pagal įmonės poreikius.

Dalintis
Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *