Į redakciją paskambinusi moteris išsakė priekaištus dėl nekokybiško klausos aparato. Nors aparatą pirko iš privačios firmos, dėl gaminio kokybės kaltina savo gydytoją, į kurią kreipėsi dėl klausos – norėjo įsigyti valstybės lėšomis iš dalies kompensuojamą aparatą.
Ukmergiškė dabar teigia esą gydytoja nurodė jai firmą Ukmergėje, į kurią turėtų kreiptis dėl klausos aparato.
Nuėjo į nurodytą firmą. Ten iš pradžių paaiškino, kad už aparatą teks primokėti 100 eurų. Blogai girdi, tad, mano, gal neišgirdo, o gal buvo apgauta nes paskui priėjus prie kasos sužinojo, kad gaminys kainuos 282 eurus. Jam suteikta 5-erių metų garantija, aiškinta, kad geros baterijos, aukšta kokybė.
Tačiau nutiko priešingai – užsidėjus aparatą galvą pradėjo spengti, iš ausies pradėjo bėgti skystis. Negana to, baterijos netikusios – telaiko vieną valandą.
Ukmergiškė pasijuto apgauta. Tačiau dėl to kreipėsi ne į pardavėją, o į gydytoją. Mano, kad nukentėjo dėl jos rekomendacijos. Sako, kad nuėjo į kabinetą ir nutėškė aparatą. Pasakė, kad jis netinka ir pareikalavo grąžinti pinigus. Jei ne – kreipsis į aukštesnes institucijas.
Gydytoja Janina Galiauskienė, kurios kabinete dabar ir atsidūrė pacientės numestas aparatas, tvirtino, kad šioje situacijoje ji visai ne prie ko. Esą nei moteriai firmą rekomendavo, nei aparatą siūlė, nei jį pardavė.
Pasakojo, kad klausos problemų turinti pacientė kreipėsi patarimo, kur aparatą galėtų įsigyti Ukmergėje.
Anksčiau dėl jo vykdavo į sostinėje esančią gydymo įstaigą. Ir ten gaudavo nemokamai – gaminys visiškai kompensuojamas.
„Aš jai daviau visą sąrašą firmų ir pabraukiau tas, kurių specialistai pacientus aptarnauja Ukmergėje“, – pasakojo medikė.
Patvirtino, kad šią istoriją mums papasakojusi moteris tikrai pas ją paliko ne tik aparatą, bet ir tą lapelį, kuriame pabrauktos firmos, aptarnaujančios klientus Ukmergėje.
„Neįsivaizduoju, kodėl ji, apskritai, pirko tokį brangų aparatą, jei jie kompensuojami, ir kodėl pretenzijas reiškia ne firmai, iš kurios pirko tą aparatą, o man“, – sakė gydytoja.