Automobilio priekinis stiklas yra kiekvienos transporto priemonės pasyviosios saugos grandinės dalis. Tai svarbus automobilio struktūros ir išvaizdos elementas. Tinkamai priklijuotas priekinis stiklas padidina kėbulo atsparumą sukimo deformacijoms ir palaiko tinkamą oro pagalvių veikimą susidūrimo atveju. Jo forma ir nuolydis pagerina automobilio aerodinamines ir vizualines linijas, o įtaisytas šildymas ir antirefleksinės savybės pagerina matomumą.
Automobilių pramonėje langai yra toks svarbus transporto priemonės elementas, kad langų gamintojai turi atskirus jų projektavimo ir gamybos skyrius, o automobilių stiklai turi būti keičiami tik specializuotose dirbtuvėse.
Stiklo gamyba
Kartu su automobilių gamintojais stiklo gamintojai kuria stiklinimo sistemas visai transporto priemonei, ypatingą dėmesį skirdami vaidmeniui, kurį turi atlikti atskiri stiklai, priklausomai nuo to, kur jie sumontuoti kėbule. Stiklo gamintojų ir automobilių gamintojų bendradarbiavimas prasideda naujo automobilio modelio projektavimo etape. Kompiuterinis modeliavimas leidžia greitai gauti informaciją apie optines savybes, gamybos proceso pasirinkimą, paviršiaus formavimo ar gamybos galimybes ir kaštus.
Geriausi automobilio langai
Geriausi ir saugiausi automobilių langai yra tie, kurie turi patvirtinimus tam tikram automobilio modeliui ir prekės ženklui. Gaminiai, praėję patvirtinimą, turi atitinkamus techninius parametrus – tokius pat kaip ir etaloninio produkto parametrai. Automobilių kompanijos dažniausiai nustato sau ribojančius standartus, kurių privalo laikytis stiklo gamintojai.
Vairuotojai retai mano, kad jų automobilio priekiniai stiklai yra daugiau nei skydas nuo vėjo, lietaus ir vabzdžių. Tiesą sakant, priekiniai stiklai atlieka daugybę funkcijų, dėl kurių mūsų automobiliai yra saugūs ir patogūs. Stiklo mada automobilių pramonėje – ne tik priekiniai stiklai. Jame taip pat yra šoniniai ir galiniai langai. Stiklas tapo universalia ir, svarbiausia, itin žavia medžiaga stilistams.
Labai svarbu rasti tinkamą stiklą jūsų automobiliui
Jei priekinis stiklas yra pažeistas, jį reikia nedelsiant pakeisti, kad būtų atkurta nesugadinta automobilio būklė. Montavimui turi būti naudojamas tik automobilio gamintojo patvirtintas ir rekomenduotas stiklas. Langai, kaip konstrukcinis kėbulo elementas, ir klijų tipas, ant kurių jie buvo klijuoti, buvo kruopščiai priderinti prie viso korpuso standumo. Bet koks šių parametrų pasikeitimas gali turėti didelės įtakos kėbulo nelankstumui avarijos metu. Bet kokio stiklo ir klijų naudojimas taip pat gali sukelti netikėtą ir savaiminį įtrūkimą.