Kaip padidinti pardavimus el. parduotuvėje? Specialisto patarimai

Kaip padidinti pardavimus el. parduotuvėje? Specialisto patarimai /

Elektroninės prekybos vietos turėjimas – puikus pirmas žingsnis, kuris suteikia galimybę pagaliau dirbti tai, kas Jums kelia pasitenkinimą ir kas suteikia galimybę siekti savo tikslo. Tačiau dažnai viskas kur kas sunkiau nei atrodo, kadangi reikia analizuoti smulkmenas, ieškoti labiausiai tinkamos reklamos galimybės, galiausiai, skirti dėmesio kitiems niuansams, kurie užtikrina, kad pardavimų ne tik bus, tačiau su laiku jie vis didės.

Pardavimų didinimas apima kelias taisykles, kurias aptarsime žemiau. Tikimės, kad tai Jums padės drąsiai žengti pirmus kelius elektroninės prekybos kelyje.

Kas yra konversijos?

Jeigu norite matyti, ką klientai daro užėję į Jūsų prekybos vietą ir tuo pačiu analizuoti kodėl – tokiu atveju Jums reikalingas konversijų vertinimas, kurį atlieka savo sferos specialistai. Konversija tai yra rodiklis, kuris išreiškiamas procentais ir apima tam tikro asmens elgsenos ypatumus tam tikroje erdvėje ir šiuo atveju tai yra prekybos vieta.

Detaliau konversijos, kurios ir padeda padaryti tikslias išvadas, yra skaidomos į mikro bei makro. Makro konversija apima naudingus veiksnius, kuriuos vartotojas atlieka el. parduotuvėje, o mikro – tarpinis naudingas veiksmas, kuris veda link pardavimo (arba ne, tačiau jau arti to tikslo).

Žinodami konversijas savo prekybos vietoje – galite kur kas paprasčiau priimti tikslingus sprendimus, kurie padeda padidinti pardavimus ir tuo pačiu sukurti patrauklią prekybos vietą savo galimiems bei esamiems lankytojams.

Kaip padidinti pardavimus konversijų pagalba?

Būtų labai gerai suprasti savo lankytojus, kadangi žinodami kas ir kaip, kodėl jie elgiasi vienaip, o ne kitaip – galime tuo pačiu kur kas paprasčiau sukurti tokias prekybos sąlygas, kurios geriausiai atitinka jų poreikius. Štai konversijos ir yra tas būdas, kuris gali padėti suvokti naršytojų elgseną. Žinoma, gavus skaičius – reikalingos analizės, tuo pačiu ir galimi spėjimai, kurie gal ir ne visada tikslūs. Tačiau pakoregavus prekybos vietos metodikas, pasiūlymus bei kitus darbelius – dažniausiai galima kur kas paprasčiau pasidaryti išvadas dėl pardavimų ir tuo pačiu geriau suprasti klientus.

Svarbios ne tik tos makro konversijos, kurios padeda pamatyti – kas lemia pardavimą, tačiau taip pat ir mikro, kurios padeda geriau suprasti naršytojų elgesį ir tuo pačiu kokie veiksmai lemia, kad būdami arti pirkimo – jie nusprendė to nedaryti. Galbūt netiko pristatymo galimybės? Terminai? O gal pirkimo sąlygos?

Suprasti savo pirkėjus šiuo metu tikrai yra įmanoma ir tam padeda mūsų minėtosios konversijos.

Pardavimų didinimo menas

Labai svarbu ne tik suprasti savo galimus klientus, tačiau taip pat ir pasidaryti išvadas, kurios padės pakoreguoti tam tikrus niuansus savo prekybos vietoje. Šiuo metu yra labai daug skirtingų reklamos priemonių ir tuo pačiu labai daug įskiepių, kurie gali padėti pirkimą žmogui padaryti kur kas malonesniu.

Tik esant tokiai plačiai jų pasiūlai gali būti gana sunku rasti tą metodą, kuris labiausiai tinka ir dera Jūsų prekybos vietos atveju ir tuo pačiu Jūsų pirkėjams. Tam reikalinga ne tik detali analizė, tačiau taip pat ir specialistas, kuris gali padėti geriau suprasti gautus rezultatus. Galiausiai, gavus rezultatus taip pat patarti – kokie metodai labiausiai tinka prekybos vietos gerinimui.

Gera prekybos vieta yra ta, kuri kuo daugiau dėmesio bei smulkmenų skiria savo klientų pažinimui. Galiausiai, ne tik juos pažįsta, tačiau taip pat ir siūlo tokią erdvę pirkimui, kuri atitinka jų poreikius. Nuo smulkmenų iki esminių rodiklių, kurie lems pardavimus.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *