Dėl pašto paslaugų – gyventojų skundai

Dėl pašto paslaugų – gyventojų skundai /

Pastarąją savaitę redakcijoje sulaukėme daug gyventojų nusiskundimų dėl pašto paslaugų Ukmergėje.

Piktinamasi dėl panaikinto skyriaus, ilgų eilių ir vėlai atnešamų laikraščių.

Ukmergiškis Vytautas gyvena Dukstynos mikrorajone. Jame veikęs pašto skyrius prieš metus buvo panaikintas. Norėdamas užsisakyti spaudą gyventojas turėjo vykti į miesto centrą. Čia pašto paslaugų laukė ilga eilė žmonių. Vyras suskaičiavo, kad joje buvo dvidešimt trečias.

 Kadangi pašto patalpa nedidėlė, žmonės šąlant ir sningant turėjo laukti lauke. Nors įrengtos dvi darbo vietos, klientus aptarnavo tik viena darbuotoja.

Pasak vyro, trumpam buvo atėjusi dar viena darbuotoja, tačiau ji po kelių minučių išėjo. Kai laukiantieji ėmė piktintis, buvo pasakyta, kad kita darbuotoja yra užimta ir klientų aptarnauti negali. Vytautui savo eilės teko laukti 56 minutes.

„Dabar šventės, žmonės nori išsiųsti sveikinimus, – kalbėjo Vytautas. – Bet, norint įsigyti voką su pašto ženklu ar išsiųsti registruotą laišką, tenka per sniegą klampoti iš mikrorajono į centrą, valandą laiko laukti eilėje lauke.“ Vyro manymu, tokia tvarka – tikras biurokratizmas.

Be kita ko, spaudą užsisakantis ukmergiškis atkreipė dėmesį, kad laikraščiai mikrorajone išnešiojami tik po pietų, apie 13 ar 14 val.

Dėl pernelyg ilgų eilių pašte piktinosi ir ukmergiškis Valdas. Jis, pamatęs lauke nusidriekusią eilę, į ją net nestojo. Nutarė geriau apsieiti be pašto paslaugų, nei gaišti savo laiką.

Pensinio amžiaus Dukstynos mikrorajono gyventoja skundėsi dėl to, kad mikrorajone panaikintas pašto skyrius. Seniau, prireikus pašto paslaugų, ji vykdavo į skyrių. O dabar nežino, kur kreiptis. Važiuoti iki centrinio pašto negali dėl sveikatos. 

Pivonijos mikrorajono Miškų gatvės gyventojas piktinosi, kad laikraščiai atnešami vėlai. Rugsėjį, spalį dar atnešdavo iki pietų, o pastaruoju metu – apie trečią valandą dienos.

AB „Lietuvos paštas“ Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas atkreipė dėmesį, kad didžiausi klientų srautai Ukmergės pašto skyriuje yra fiksuojami rytais, vos atvėrus skyriaus duris, ir pirmoje dienos pusėje. „Tai ypatingai pastebima prasidėjus išmokų mokėjimo periodui bei šventinių siuntų laikotarpiui“, – sakė jis. Norint išvengti ilgesnio laukimo pašto skyriuje, gyventojams rekomendavo į jį eiti ne rytais, bet dienos metu.

Kalbėdamas apie šventines siuntas, gyventojus ragino jas formuoti savitarnoje lpexpress.lt. Esą tai leis išvengti siuntos adresavimo netikslumų ir patogiau apmokėti  –  paruoštą siuntą beliks atnešti į pašto skyrių ir ją be eilės palikti tam skirtoje savitarnos zonoje.

Tiesa, kvietimas naudotis savitarna labiau skirtas siunčiantiems ne voką su atviruku, o siuntas.

„Siuntą visada galima suformuoti ir pašto skyriuje, jeigu naudotis savitarna nėra galimybių“, – kalbėjo L. Zadarackas.

Į skundus dėl vėlai atnešamų laikraščių patikino, kad Lietuvos paštas visada siekia užtikrinti kokybinius reikalavimus. Jo teigimu, 99 proc. prenumeruojamų leidinių Lietuvos paštas pristato laiku.

Atkreipė dėmesį, kad leidėjai yra pasirinkę prenumeruojamų leidinių pristatymo paslaugą „jų išleidimo dieną, o ne konkrečiu nurodytu laiku“, tad prenumeruojami leidiniai pristatomi visą darbo dieną.

Šiuo metu prenumeruojamus leidinius Ukmergės pašte iš viso pristato 15 laiškininkų.

Dėl Dukstynos mikrorajone veikusio pašto skyriaus sujungimo su skyriumi Kauno gatvėje 2021 metų gruodį paaiškino, kad toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į itin mažus klientų srautus buvusiame pašto skyriuje.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *