Į redakciją kreipėsi ukmergiškė, kasdien Antakalnio gatve važiuojanti į Jaunimo gatvę. Ji teiravosi dėl grindinio, kurio iki remonto Antakalnio gatvėje nebuvo, o dabar atsirado. Mano, kad toks sprendimas nepalankus nei vairuotojams, nes gadina mašinas, nei gyventojams, kuriems tenka kęsti triukšmą. Prašė paaiškinti, kodėl buvo nuspręsta dalį Antakalnio gatvės iškloti akmenimis? Ar tai pasirinkta kaip greičio ribojimo priemonė?
Rajono savivaldybės administracijos atstovė spaudai Daiva Zimblienė informavo, kad grindinys buvo suprojektuotas, atsižvelgiant į Kultūros paveldo departamento nurodymą. Pradėjus gatvės remontą ir nuardžius viršutinį jos sluoksnį paaiškėjo, kad akmeninis grindinys po asfaltu buvo visoje Antakalnio gatvės važiuojamoje dalyje.
„Atnaujinant Antakalnio gatvę, Kultūros paveldo departamento nurodymu, turėjo būti atidengtas bei eksponuojamas į Ukmergės senamiesčio teritoriją patenkančioje apie 130 metrų ilgio gatvės atkarpoje (u. k. 17116) esantis ir kaip šios nekilnojamojo kultūros paveldo vietovės vertingoji savybė įvardytas grindinys“, – pranešė atstovė spaudai.
Ji patikslino, kad minėtoje gatvės atkarpoje rasto grindinio didžioji dalis buvo labai blogos būklės, todėl grindinys čia perklotas, panaudojant visoje Antakalnio gatvėje atkastus akmenis.
Teiraujantis apie greičio ribojimo priemones, D. Zimblienė informavo, kad atnaujintoje Antakalnio gatvėje kiekvienoje sankryžoje įrengtos iškilios greičio mažinimo priemonės, vadinamos „kalneliais“, ar „gulinčiais policininkais“. Priminė, kad „kalneliai“ taip pat sukelia papildomą triukšmą ir taršą, todėl dar daugiau jų įrengti nebūtų tikslinga.