3 mitai, kuriuos turi Opel naudoti automobiliai

Autorius Ukmergės žinios
3 mitai

Vokietijoje gaminamus automobilius Lietuvos rinka puikiai pažįsta. Vien įvardinus „das Auto“ vardą nebelieka abejonių, kad bus kalbama apie kokybę, komfortą ir ilgaamžiškumą. Opel įmonė buvo įkurta 1862 metais, o automobilius pradėjo gaminti 1899 m. Tad skaičiai tikrai iškalbingi ir daug pasakantys. Per tiek daug metų Opel modeliai buvo prestižiškai ištobulinti. Šis automobilių gamintojas Vokietijoje turi užsitarnavusį vardą ir lietuviai jį taip pat labai vertina.

Prisiklausę tam tikrų mitų, kodėl neverta investuoti keletą tūkstančių eurų į naudotą Opel automobilį, lietuviai pradeda dvejoti, ar verta pirkti šios kompanijos mašiną ir kuo jos gali būti naudingos.

  1. Nežinia iš kur ir kodėl neretai pasitaiko gajus mitas, jog visi Opel naudoti automobiliai greitai rūdija. Tikėtina, kad tai galėjo nutikti dar gūdžiais 90-aisiais, kuomet tais laikais itin populiaraus modelio „Opel Kadett“ galinės arkos buvo padarytos su inžineriniu broku. Dėl šios priežasties vanduo bei purvas patekdavo tarp purvasargio ir sparno. Šioje vietoje tokios nuosėdos užsilaikydavo ir tapdavo rūdžių priežastimi. Nors iš tikrųjų juk negalima absoliutinti visų Opel modelių, jei pasitaikė neatitikimų, kurie laikui bėgant buvo labai greitai ištaisyti ir visgi šie vokiški automobiliai dabar jau neberūdija daugiau nei kiti.
  2. Manoma, kad kuo Opel automobilis bus didesnis, tuo jis bus saugesnis. Bet juk logiškai pamąsčius tai yra tikrų tikriausias mitas, nes mašinos saugumą nulemia ne jo dydis, o automobilio amžius. Tad kuo naujesni bus Opel naudoti automobiliai, tuo jie bus saugesni. Net ir senas didelių gabaritų modelis neprilys saugumo atžvilgiu mažam modeliukui, kurio amžius – vos keleri metai. Sparčiai vystantis technologijoms tobulėja ir saugumas.
  3. Dar vienas mitas – dyzelinis variklis, kurį turi Opel naudoti automobiliai yra geriau už benzininį. Jei vairuojate ne pirmus metus, tai puikiai žinote, kad degalai nėra pagrindinės automobilio išlaidos. Dažnai statistika rodo, jog dyzelinio automobilio remontas būna net iki pusantro karto brangesnis.

Taigi pamirškite vyraujančius mitus apie Opel naudotus automobilius ir drąsiai nerkite į šios kompanijos gaminamų transporto priemonių paieškas.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *