Ką reikia žinoti apie siuntų gavimą?

Ką reikia žinoti apie siuntų gavimą? /

Kas šiuo metu siuntėtės prekes iš elektroninių parduotuvių, žinote, jog pristatymo terminas neatitiko nurodyto laiko. Taip yra todėl, kad esant epideminiai situacijai, visi puolė užsisakyti prekes iš elektroninių parduotuvių, o to nuspėti paštas arba logistikos bendrovės – negalėjo. Žinoma, įsivažiuojant į visą esamą situaciją, po truputį prekės yra gaunamos reikiamu laiku, o vėlavimų vis mažėja. 

Atkreipti dėmesį į pašto dėžutės tvarką

Kad ir kaip juokingai skambėtų, bet jūsų namų ar ofiso, kuriame dirbate, pašto dėžutė turi visuomet būti tvarkinga. Tai yra svarbu tada, kai jūsų siunta yra gaunama jūsų nurodytu adresu. Jeigu pašto dėžutė bus netvarkinga t.y. pilna skrajučių, laiškų, laikraščių, tuomet paštininkas negalės jums palikti siuntos ir ją turės atiduoti atgal į paštą. Tam, kad išvengti tokių nesklandumų, bent jau karts nuo karto ištuštinkite savo pašto dėžutę. 

Taip pat gaunamųjų laiškų dėžutės turi būti įrengtos patogiai, tam, kad paštininkas jas galėtų laisvai pasiekti:

  • daugiabučiuose namuose – kiekvienoje laiptinėje, pirmame arba antrame aukšte (ir ne aukščiau!)
  • individualiuose namuose – prie įėjimo į gyvenamą teritoriją arba šalia esančių tvorų, stulpų, stovelių ir pan.
  • sodininkų bendrijose – prie pagrindinių įvažiavimų į teritoriją
  • įstaigose, organizacijose, įmonėse – prie pagrindinio įėjimo į pastatą

 

Pašto dėžutės turi būti sunumeruotos, o jeigu ji priklauso įmonei – reikia nurodyti ir įmonės pavadinimą. 

Kaip užtikrinti brangaus daikto saugumą siuntimo metu?

Esant dabartinei situacijai, net ir registruotos siuntos (jei telpa į pašto dėžutę) yra dedamos į ją, o jei ne ir ant jų nurodytas telefono numeris, siunčiamos į artimiausia jums siuntų terminalą.  Deja, tik itin maža dalis siuntų, gaunama tiesiai į rankas. Ši tvarka, gali neraminti tuos gavėjus, kurie laukia siuntos, kuri yra nedidelė ir paliekama pašto dėžutėje. 

Norint apsaugoti savo siuntą, geriausiai ją registruoti bei apdrausti. Siunčiant registruotą siuntą, ją galima nuolat stebėti per Lietuvos pašto internetinę svetainę, o jeigu siunčiate į užsienį, pavyzdžiui į Belgiją, tuomet per pasaulinę siuntų sistemą. Sekimo sistemoje, įmetus registruotą siuntą į pašto dėžutėje, paliekama speciali žyma, kuri nurodo apie siuntos gavimą. Registruota siunta, kuri pateko į pašto terminalą, gavėją informuoja SMS žinute.
Apdraudus siuntą, jos dingimo metu, pateikus dokumentus apie siuntimą, jums grąžinama 100 procentinė šios siuntos vertė. 

Ką daryti, jeigu dingo siunta?

Pirmiausiai įsitikinkite, ar jūsų siunta nevėluoja. Susisiekite su siuntėju ir paklauskite, ar jis jums išsiuntė siuntą. Jeigu siunta turi registracijos numerį, ją visada galima patikrinti siuntų sekimo sistemoje bei surasti jos buvimo vietą.
Deja, jeigu jūsų siunta buvo pamesta arba sugadinta, tuomet galite reikšti pretenzijas. Jas galima pateikti per 6 mėnesius nuo pašto išsiuntimo dienos. Kiekvienas atvejis yra išsprendžiamas individualiai. Nesijaudinkite, jūsų siunta bus atrasta arba grąžinti pinigai.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *