Ukmergiškiai, keliaujantys į pajūrį, dažniausiai važiuoja pro Kėdainius. Tačiau dabar vertėtų šio maršruto atsisakyti, mat gali tekti gerokai sugaišti. Minėto kelio keliolikos kilometrų ruože tiesiamas naujas asfaltas, o eismą reguliuoja šviesoforai.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadybininkas Evaldas Tamariūnas informavo, kad Ukmergės rajone minėtame kelyje atliekami darbai, vykdant projektą „Krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimas“.
„Iki rekonstrukcijos kelio dangos būklė buvo prasta: susidarę plyšiai, gilios vėžės, išdaužos, būdingi išsibangavimai išilgine kryptimi, nubyrėję dangos kraštai, buvo fiksuoti eismo įvykiai, vyko intensyvus pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nuo Jakutiškių iki Deltuvos gyvenviečių“, – informavo E. Tamariūnas Todėl nutarta kelią rekonstruoti.
Tvarkomas daugiau kaip 13 km ruožas nuo sankryžos su vietinės reikšmės keliu į Panoterius iki Deltuvos miestelio. Įskaitomas vandens nuvedimo įrenginių, sankryžų, tilto per Armonos upę rekonstravimas, inžinerinių saugaus eismo priemonių įrengimas, pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas nuo Jakutiškių iki Deltuvos.
„Šiuo metu pirmame ruože (nuo 26,8 iki 30,88 km) jau yra paklotas beveik visas asfaltas (išskyrus nuovažas ir sankryžas), liko apdailos darbai. Antrame ruože (nuo 30,88 iki 40,27 km) baigti frezavimo darbai, įrengta dalis dangos, baiginėjami tilto per Armoną rekonstrukcijos darbai“, – informavo LAKD atstovas.
Darbus atlieka AB „Panevėžio keliai“, pagal sutartį juos planuojama užbaigti šiemet iki rugsėjo 25 d.
Pasiteiravus apie srautų valdymą ir galimas apvažiavimo kryptis, LAKD informavo, kad eismas yra reguliuojamas pagal suderintas schemas, antrame ruože yra naudojami 3 šviesoforai, o pirmame ruože šviesoforų jau nėra.
„Kokiu keliu apvažiuoti rekonstruojamą ruožą, turėtų pasirinkti kiekvienas eismo dalyvis. Planuoti kelionę patogu ir pasinaudojus eismoinfo.lt informacija – ten yra nurodyti visi darbai ir eismo apribojimai, esantys valstybinės reikšmės keliuose. Be to, paspaudus ant remontuojamo kelio ruožo, randama naudinga informacija: „145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė kelio remontas. Susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis ir greitis ribojamas iki 50 km/val. Eismas reguliuojamas šviesoforu. Darbų vykdytojas – AB „Panevėžio keliai“, 26,80–40,27 km iki 2021-09-01 ribojamas plotis iki 3,0 m, 26,80–40,27 km iki 2021-09-01 ribojama masė iki 40,0 t“. Atsižvelgiant į ją, galima rinktis kitą maršrutą arba apskaičiuoti gaišatį kelionėje, važiuojant remontuojamu ruožu“, – patarė E. Tamariūnas.