Nuotolinio mokymo patirtis atskleidė dienoraščiuose

Nuotolinio mokymo patirtis atskleidė dienoraščiuose / Mažiausias iniciatyvos dalyvis Rokas su auklėtoja Vita laimėjo pagrindinį prizą.

Daugiau nei mėnesį Ukmergės rajono švietimo bendruomenės atstovai feisbuko „Ukmergės švietimas: koja kojon“ paskyroje buvo kviečiami dalytis įsimintinomis mokymosi namuose akimirkomis, įdomias užduotis įamžinančiomis nuotraukomis ar vaizdo įrašais.

Baigiantis mokslo metams paskelbti iniciatyvos „Nuotolinio mokymo dienoraštis“ laimėtojai.

Rajono savivaldybės Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Vaidotas Kalinas sakė, jog laimėtojai išrinkti atsitiktinės atrankos būdu.

„Nebuvo jokios konkurencijos ar konkurso, tai buvo žaidimas, nugalėtojus atrinkti pasitelkėme loteriją“, – kalbėjo V. Kalinas. Prisiminimo dovanėles – nuotaiką keliančius puodelius – gavo visi pedagogai, pildę nuotolinio mokymo dienoraštį. Iniciatyvoje dalyvavo 71 pedagogas. 

Skyriaus vedėjas džiaugėsi, kad į dienoraščio pildymą aktyviai įsitraukė tėvai. Jie vieni pirmųjų ėmė siųsti nuotraukas bei vaizdo įrašus su vaikų darbeliais. Mokytojams, prieš dalijantis vaikų nuotraukomis, privalu gauti tėvų leidimus, tačiau tėvai tikrai geranoriškai sutiko.

Ukmergės vartotojų kooperatyvas įsteigė pagrindinius prizus – tortą, krepšį grybų, penkių kilogramų obuolių pyragą ir papildomus prizus. Jų laimėtojais tapo kas penkiasdešimto dienoraščio numerio (1-ojo, 50-ojo, 100-ojo, 150-ojo, ir 200-ojo) autoriai.  Jie gavo po pledą ir termosą karštam maistui.

Didžiulį obuolių pyragą laimėjo mažiausias iniciatyvos dalyvis Rokas iš lopšelio-darželio „Buratinas“ su pedagoge Vita. Baravykų krepšys iškeliavo į Ukmergės sporto centro auklėtinės Kamilės rankas. Jai talkino trenerė Rita. O tortas atiteko „Šilo“ progimnazijos „Bitučių“ grupei.

Ukmergės rajono mero įsteigtą prizą – gertuvę – laimėjo penktokas Jokūbas už pasiruošimą žygiui. Jam vadovavo mokytojas Tadas. 

Patys aktyviausi tėveliai taip pat sulaukė dovanų. Pasak V. Kalino, buvo atrinkti penki tėčiai, kurie charizmatiškai padėjo savo vaikams atlikti užduotis – šokti, dainuoti, kelti inkilus ir kitas. Prizai įteikti „Šilo“ progimnazijos, lopšelių-darželių „Nykštukas“ ir  „Vaikystė“ auklėtinių tėveliams.

Vedėjas sakė, kad išskirti pačius įdomiausius kadrus būtų sunku, todėl kiekvienas gali išsirinkti sau labiausiai patinkantį vaizdą.  Dailės, muzikos, šokių, sporto pasiekimus atskleisti vaizdo medžiagoje yra lengviau, sunkiau sugalvoti, kaip įdomiai pateikti matematikos bei kitų dalykų ugdymo proceso rezultatus. Gal todėl vyresnės klasės į dienoraščio pildymą įsitraukė mažiau.

Pasak V. Kalino, skelbdami iniciatyvą, darbuotojai nesitikėjo, kad ji bus tokia sėkminga. Kita panaši iniciatyva „Edukacijos nuotolinėms mokykloms“ mūsų rajone neišsiplėtojo. Joje tapti pamokų svečiais buvo kviečiami muziejininkai, kultūros darbuotojai, bibliotekininkai.

„Dirbti karantino sąlygomis visiems mums buvo didžiulis iššūkis. Todėl dienoraštis tapo vieta, kur mokytojai vieni iš kitų galėjo pasisemti idėjų, kaip įdomiai mokyti vaikus nuotoliniu būdu“, – sako V. Kalinas.

Pasak jo, visi įsitikino, kad mokytis mokyklos suole yra geriau, bet nuotolinio mokymo patirtį galima vadinti mūsų rajono ugdymo įstaigų sėkme.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *