Lietuvos paštas: veikla nenutrūks, bet pokyčių bus

Lietuvos paštas: veikla nenutrūks

AB Lietuvos paštas, kaip ir kitos strategiškai svarbios Vyriausybės institucijos ir įmonės, karantino metu tęsia savo veiklą. Tačiau taikomi tam tikri veiklos apribojimai.

Pašto skyriuose klientams teikiamos tik būtinosios paslaugos: siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas; išmokamos pensijos bei pašalpos; priimamos piniginės įmokos bei atliekamos piniginės perlaidos; priimama spaudos prenumerata.

Vienu metu skyriuje gali būti tiek žmonių, kiek yra klientų aptarnavimo vietų.

Prekiaujama tik pakavimo priemonėmis ir pašto ženklais.

Laiškininkai klientams tiesiogiai (į rankas) pristatys tik pensijas, pašalpas ir procesinius dokumentus, tačiau pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.

Registruoti laiškai, prenumerata bei siuntos įmetami į pašto dėžutę.

Į ją netelpančios siuntos klientams į namus nepristatomos, bet išduodamos pašto skyriuje arba, esant galimybei, pristatomos į siuntų savitarnos terminalus, apie tai informuojant klientus SMS žinute.

Kurjerinės siuntos pristatomos, bet kurjeriai neaptarnauja klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.

Taip pat Lietuvos paštas darbuotojų vardu prašo visų šalies gyventojų:

  • jokiu būdu neatidaryti durų pašto darbuotojams, jei namie yra saviizoliacijoje esančių gyventojų;
  • siuntas siųsti naudojantis be žmogiškojo kontakto veikiančiais LP EXPRESS paštomatais, dirbančiais 24/7;
  • siekiant mažinti kontaktą, naudotis e-savitarna, paruošiant siuntas namie www.manosiuntos.post.lt;
  • pagal galimybes atidėti bet kokius vizitus į pašto skyrius;
  • pašto skyriuose laikytis pašto darbuotojų nurodymų.

UŽ inf.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *