CRM – kas tai ir kodėl Jūsų verslui to reikia?

CRM – kas tai ir kodėl Jūsų verslui to reikia? /

CRM (Customer Relationship Management) – metodas, taikytinas įvairiuose versluose, siekiant palaikyti santykius su esamais bei potencialiais klientais. Šio proceso metu, specialistai renka visą galimą informaciją apie konkrečius klientus, ją analizuoja ir stengiasi užtikrinti maksimaliai kokybišką bendravimą. Lietuviškajame diskurse gan plačiai paplitęs “klientų valdymo sistema” terminas, kuris talpina tą pačią reikšmę kaip ir CRM.

CRM (arba klientų valdymo sistema) pasižymi informacijos rinkimu įvairiuose komunikacijos kanaluose: kompanijų tinklalapiai, skambučiai, elektroniniai laiškai, socialinė medija ir kt.. Verslas, kuriame yra pritaikyta CRM strategija puikiai išmano savo tikslinę auditoriją, supranta jos poreikius ir sugeba prie jų adaptuotis. Tai padeda kelti įmonės pardavimų skaičių ir išlaikyti ilgalaikius klientus.

Jeigu reikėtų sutalpinti klientų valdymo sistemos naudą į kelis trumpus punktus, tai padaryti būtų visai nesudėtinga, kadangi šio metodo privalumai tiesiog trykšta vienas po kito. Su CRM Jūs ne tik auginsite savo verslą, gausite išsamias, naudingas klientų įžvalgas. Tai padės Jums suburti ištikimą, aktyvią klientų bazę bei išlaikyti tą klientūrą, kuri be CRM teikiamų žinių ir prisitaikymo prie jų, būtų neįmanoma. Rinkdami svarbius duomenis, Jūs suprasite kaip pateikti savo paslaugas ar produktus, o to dėka, Jūsų verslo pardavimai išaugs į neregėtas aukštumas.

Tiesa, CRM nėra naujiena. Tai realytiviai senas procesas, kurį vykdo gausybė mažų, vidutinių ir stambių įmonių bei korporacijų. Klientų valdymo koncepcija dienos šviesoje pirmą kartą pasirodė XX amžiaus 8-ajame dešimtmetyje. Šiandien tai yra plačiai išvystyta praktika, kuri susidomėjimą patraukė ir pasaulinio dydžio korporacijas. 2012-2015 metais, Salesforce, SAP, Oracle ir Microsoft buvo pripažinti kaip didžiausi CRM paslaugų tiekėjai, generuojantys iš šios veiklos daugiausiai pajamų.

Klientų valdymo sistemos reikšmė atsispindi ir programinės įrangos kiekyje. Informacinių technologijų specialistai, siekdami palengvinti CRM procesus, suprogramavimo daugybę sėkmingų sistemų/programų, kuriomis diena iš dienos naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje. Klientų valdymo programos leidžia ne tik palaikyti tinkamus santykius su klientais, jos dažnai būna orientuotos ir į komandos kuravimo, vidinių įmonės ryšių/bendradarbiavimo stiprinimą, kokybišką darbų atlikimą. Šaunu ir tai, kad rinkoje atsiranda vis daugiau naujų dalyvių, siūlančių nemokamą CRM programinę įrangą. Tai leidžia mažesniems verslams pradėti savo kelią tinkamai, neignoruojant svarbių biznio plėtojimo šakų.

Klientų valdymo sistema yra plačiai taikytina praktika visame pasaulyje. Visi rimti verslo atstovai pamažu įjungia šį segmentą į savo veiklą, skiria tam daugiau dėmesio. Jeigu Jūs esate svarstymo būsenoje ir ieškote dar daugiau argumentų, kodėl Jums reikėtų pradėti vykdyti šią strategiją šiandien, pažvelkime į CRM atnešamą naudą išreikštą realiais skaičiais. 1. Trys iš keturių klientų sako, kad jie yra linkę mokėti daugiau pinigų toms kompanijoms, kurių klientų aptarnavimas yra geras; 2. Tyrimų duomenimis, taikant CRM strategiją Jūs sukuriate 27% didesnę ilgalaikių klientų bazę; 3. Jūsų verslo kreivė visose statistikose kils tik į viršų (visi trys punktai pateikiami Salesforce internetinėje svetainėje). Laukti tikrai neverta – skirkite CRM daugiau dėmesio ir plėtokite savo biznį. Pradėkite jau dabar, išbandydami vieną iš nemokamų CRM sistemų.  


Reklama: Microsoft dynamics 365 business central

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *