Atranką įveikusių šalies 12-os mokyklų pedagogai pradėjo gvildenti šiuolaikinio vaikų ugdymo paslaptis. Kauno technologijos universitete startavusiuose programos „Samsung Mokykla ateičiai“ mokymuose dalyvavo ir ukmergiškiai iš Dukstynos pagrindinės mokyklos.
„Mūsų tikslas – padėti pedagogams ne tik perprasti šiuolaikinio ugdymo principus naudojant skaitmenines priemones, bet ir ugdyti pasitikėjimą savimi, lyderio savybes ir kitas kompetencijas, reikalingas šių dienų mokytojui“, – sakė programos vadovas Baltijos šalims Krisjanis Ozols.
Edukologas, programos lektorius doc. dr. Gintautas Cibulskas teigia, kad technologijos yra įrankis, kuris gali padėti pasiekti efektyvių rezultatų.
„Mokytojo profesija yra nepaprastai galinga. Apmaudu, kad patys pedagogai save sumenkina. Nuo supančios aplinkos labai daug priklauso, kokie bus mokiniai. Tikriausiai daugelis esame sutikę asmenybių, šalia kurių visi aplinkui tarsi paauga, tačiau yra ir tokių, kurie aplinkinius nuslopina. Todėl mokytojui svarbu nepamesti savo misijos“, – teigė edukologas. Specialistas atkreipė dėmesį, kad mokyklos funkcija nėra linksminti, čia vaikai turi užsiimti prasminga veikla, todėl visi pokyčiai turi būti tikslingi.
Vienos iš mokymų dalyvių, Ukmergės Dukstynos pagrindinės mokyklos mokytojos Rasos Žemaitytės, teigimu, tobulėjant technologijoms, turi tobulėti iš mokytojai. „Tikimės įgauti naujos patirties ir perteikti visas naujienas savo mokiniams. Norime nenustoti tobulėti“, – sakė lietuvių kalbos mokytoja.
Kauno technologijos universitete penkis mėnesius vyksiančių mokymų metu dalyviai tobulins skaitmeninio raštingumo įgūdžius, planuos, kaip, pasitelkus skaitmenines technologijas, padėti savo mokiniams siekti geresnių mokymosi rezultatų.
Skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“ siekiama tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją, mokyti pokyčių valdymo, lyderystės ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką.
Per trejus metus mokymų programą pedagogams jau baigė 200 mokytojų iš visos Lietuvos. Mokymų metu pedagogų komandos rengia skaitmeninių pokyčių savo mokykloje projektus, kuriuose pateikia viziją, kaip spręsti mokyklos bendruomenei aktualią problemą, tobulinti mokymo procesą ir tokiu būdų pagerinti mokinių mokymosi rezultatus. Mokyklai, parengusiai reikšmingiausią poveikį turintį ir tvariausią projektą, skiriamas 10 tūkst. eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.
UŽ inf.