Google Adwords reklama – lietuvių verslininkų pamėgta ir rekomenduojama platforma

Autorius Ukmergės žinios
Google Adwords reklama – lietuvių verslininkų pamėgta ir rekomenduojama platforma / Google Adwords reklama – lietuvių verslininkų pamėgta ir rekomenduojama platforma

Lietuvoje per 98 proc. interneto vartotojų naudojasi Google paieškos sistema bei kitais Google produktais. Pasaulyje šia sistema naudojasi apie 80 proc. internetu besinaudojančių.

Taigi ko ne kiekvienas sėdintis prie kompiuterio žino kas yra Google. Paieškos sistema praverčia ieškant naujienų, įvairios informacijos, pramogų ir pan. O verslui svarbu būti pastebėtam ten, kur yra didžiausi potencialių klientų srautai. Tačiau lygiai taip pat daugybė žmonių žiūri televiziją, skaito rytinius laikraščius, klauso radijo ar žvalgosi į mieste iškabintus reklaminius stendus. Tad kodėl Google Adwords yra viena labiausiai verslininkų vertinama reklamos forma?

Keli Google Adwords privalumai

Tiksli reklama. Reklamuojant savo produktą ar paslaugas, galima susiaurinti reklamos rodymą iki pageidaujamos amžiaus grupės ar regiono. Taip pat reklamos sistema leidžia itin plačiai aprašyti tai ką reklamuojate, kurti skirtingoms auditorijoms skirtingas reklamines kampanijas ar suskirstyti reklamą į grupes pagal parduodamus produktus. Tai leidžia iki maksimumo suasmeninti reklamas ir labiau atkreipti klientų dėmesį.

Lengvai kontroliuojama. Google Adwords reklamos kampaniją gali vykdyti reklamos agentūra arba net jūs patys. Reklamos platformoje lengvai galite koreguoti dienos biudžetą net ir tada, kai jau įpusėjęs reklamos rodymas. Galima bet kada sustabdyti ar vėl pradėti rodyti reklamą ar pakeisti jos turinį. Itin praverčia pagalba iš Adwords konsultantų – bet kada prireikus daugiau informacijos, paskambinus, viską paprastai paaiškina apie Google reklamą ir kaip iš jos gauti daugiausia naudos. Tad nereikia jaustis tarsi vienam mūšio lauke.

Lengvai pamatuojama. Naudojantis Google Adwords sistema, labai lengva pamatuoti rezultatus. Reklamos platforma suderinama su Google Analytics, o ir pats Adwords turi tiek galimybių iš įvairių pusių pažvelgti į situaciją ir reklamos efektyvumą, jog nekyla klausimų ar skelbimas „spaudžiamas“, ar lankytojas ko nors ieškojo svetainėje, ar ką nors įsigijo ir pan.

Draugiška biudžetui. Jūs pats nustatote kokį biudžetą skiriate reklamai ir visas jis paskiriamas potencialių klientų pritraukimui. Svarbiausia yra tai, jog pinigai mokami tik už paspaudimus, o ne už peržiūras, kaip kituose media kanaluose.

Ir pabaigai, ne ką mažiau svarbu tai, jog Google Adwords suprantam ir prieinama kiekvienam. Galima naudotis Google Adwords agentūrų paslaugomis, o galima viską pasidaryti patiems. Reklamuotis internete dar niekada nebuvo taip paprasta.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *