Policijos pareigūnai pastebi naują sukčiavimo būdą – pasiimant greitąjį kreditą žmogui lieka įsipareigojimai. Pareigūnai įspėja žmones būti atsargesniais, nepasitikėti nepažįstamaisiais, siūlančiais atsidaryti sąskaitas, neperduoti savo prisijungimo prie el. bankininkystės duomenų.
Pareigūnai fiksuoja atvejus, kai į mažą miestelį ar kaimą atvykę nepažįstamieji žmones įkalba juos už tam tikrą atlygį atsidaryti sąskaitą. Esą į ją bus pervestos piniginės lėšos, o jam tereikės jas paimti ir perduoti nepažįstamiesiems. Kartu paprašoma suteikti prisijungimo prie asmens sąskaitos duomenis. Pasinaudojant į tokį prašymą atsiliepusių žmonių vardu, nuotoliniu būdu yra gaunami kreditai iš vartojimo kredito bendrovių, lėšos pervedamos į asmens sąskaitą. Sąskaitos savininko prašoma šias lėšas paimti iš banko ir perduoti nepažįstamiesiems. Gavęs pinigus jis dingsta, o žmogui lieka nusikaltėlio prisiimti įsipareigojimai už paimtą greitąjį kreditą.
Tokios nusikalstamos veikos taikiniais dažniausiai tampa socialiai pažeidžiami, mažiau finansiškai raštingi asmenys.
Įspėjama, kad piktavaliai, turėdami prisijungimo kodus, gali prisijungti prie banko klientų sąskaitų ir panaudoti visas pinigines lėšas (pervesti į kitą sąskaitą, nupirkti prekes, ar užsisakyti paslaugas), esančias einamosiose sąskaitose. Taip pat gali nutraukti terminuotus indėlius, pervesti į einamąsias sąskaitas ir jas taip pat ištuštinti. Jei sąskaitose nėra lėšų, tikėtina, kad piktavaliai gali pasinaudoti pačio banko ar greitųjų paskolų bendrovių teikiamomis paslaugomis, kurių metu paskolos per trumpą laiką yra pervedamos į einamąsias sąskaitas, o šios aukščiau paminėtais būdais ištuštinamos. Taip pat galima peržiūrėti visus asmens duomenis (dalį jų pakeisti), peržiūrėti pirkimus ir kitą jautrią informaciją, prieiti prie kituose susijusiuose portaluose esančios jautrios informacijos, pvz., Mokesčių inspekcijos, Sodros.
Lietuvos policija glaudžiai bendradarbiauja su Lietuvos banku ir imasi prevencinių priemonių įspėti gyventojus apie galimą sukčiavimą. Komerciniai bankai perspėti, jiems rekomenduota imtis papildomų įmanomų informavimo apie tokius pavojus priemonių. Klientus aptarnaujantys bankų darbuotojai raginami žodžiu perspėti socialinės rizikos asmenis apie galimas rizikas dėl prisijungimo prie sąskaitos duomenų perdavimo tretiesiems asmenims. Kilus įtarimui ir matant, kad lėšos yra gautos iš vartojimo kredito bendrovės, paklausti kliento, ar jis apie tokius prisiimtus įsipareigojimus žino.