Asfaltą vietoj trinkelių pasirinko kaip išeitį

Autorius Ukmergės žinios

Va­sa­ra – pui­kus me­tas ke­liau­ti. O juk be­ke­liau­da­mas vi­so­kių įdo­mių da­ly­kų pa­ma­tai, su­ži­nai, aki­ra­tį pra­ple­ti. Kar­tais net, at­ro­do, sa­va­me, pa­žįs­ta­ma­me kraš­te kaž­kas ima ir nu­ste­bi­na.

08-09-5 straipsnio nuotr

 

Pasak Vidiškių seniūno V. Štaro, projektą įgyvendino Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­ja.


 

Pa­na­šiais žo­džiais pa­sa­ko­ji­mą pra­dė­jo ir į „Uk­mer­gės ži­nių“ re­dak­ci­ją pa­skam­bi­nęs uk­mer­giš­kis Ju­ras.

Žmo­gus sa­kė jau prieš ke­le­tą me­tų gir­dė­jęs, kad Vi­diš­kių mies­te­lis la­bai pa­si­kei­tė – pa­gal eu­ro­pi­nį pro­jek­tą at­li­kus per jį ei­nan­čio ke­lio Uk­mer­gė–Ute­na re­konst­ruk­ci­ją. Ta­čiau jis pri­si­pa­ži­no nu­ste­bęs, kai pra­va­žiuo­da­mas ne­se­niai pa­ma­tė tuos Vi­diš­kių ša­li­gat­vius.

„Pa­pras­tai ša­li­gat­viai klo­ja­mi trin­ke­lė­mis. Juk ir ki­tuo­se ra­jo­nuo­se te­ko ma­ty­ti gy­ven­vie­čių re­no­va­ci­jas – nie­kur į akis ne­kri­to ša­li­gat­vių vie­to­je iš­lie­tas as­fal­tas. Kaž­kaip pra­sti­na vi­są vaiz­dą“, – svars­tė pa­šne­ko­vas.

Vi­diš­kių se­niū­nas Vir­gi­li­jus Šta­ras sa­ko, kad šį pro­jek­tą įgy­ven­di­no ne Uk­mer­gės sa­vi­val­dy­bė, o Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­ja. Kri­to ir se­niū­ni­jai į akis toks spren­di­mas, ta­čiau jo­kios įta­kos se­niū­ni­ja įgy­ven­di­nant pro­jek­tą ne­tu­rė­jo.

Tie­sa, pro­jek­to vyk­dy­to­jai se­niū­nui sa­vo pa­si­rin­ki­mo prie­žas­tį at­sklei­dė. Pa­grin­di­nė prie­žas­tis, kad ša­li­gat­viai iš­lie­ti as­fal­tu, – eko­no­mi­nė nau­da.

Mat Vi­diš­kiuo­se ša­li­gat­viai yra prie pat va­žiuo­ja­mo­sios ke­lio da­lies – jų ne­ski­ria ža­lio­ji juos­ta. Žie­mą bars­tant ke­lią žvy­ro–drus­kos mi­ši­niu, va­lant ke­lią, da­lis drus­kos pa­teks ir ant ša­li­gat­vio. O drus­ka, anot spe­cia­lis­tų, – pir­mas trin­ke­lių prie­šas.

„Ke­lių di­rek­ci­jos spe­cia­lis­tai aiš­ki­no, kad to­kio­je vie­to­je esan­tis trin­ke­lė­mis klo­tas ša­li­gat­vis tar­nau­tų tik ko­kius pen­ke­tą me­tų ir drus­ka jį ge­ro­kai su­ar­dy­tų“, – sa­ko se­niū­nas.

V. Šta­ras ne­nei­gė, kad es­te­ti­niu po­žiū­riu bū­tų gra­žiau, ta­čiau da­bar ša­li­gat­vis bus il­ga­am­žis. Tie­sa, jo ir pa­skir­tis uni­ver­sa­les­nė – jis įreng­tas kaip dvi­ra­čių–pės­čių­jų ta­kas.

Prieš tre­jus me­tus Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­jai at­lie­kant pa­grin­di­nės Vi­diš­kių gat­vės re­konst­ruk­ci­ją, sa­vi­val­dy­bė at­li­ko ki­tus su šiuo pro­jek­tu ne­su­si­ju­sius dar­bus. Tai – gat­vės ap­švie­ti­mo, aikš­te­lių ša­lia baž­ny­čios, se­niū­ni­jos, mo­kyk­los, link paš­to bei ka­pi­nių ve­dan­čių ša­li­gat­vių įren­gi­mo dar­bai.

Autorė: Li­gi­ta JUODVALKIENĖ

Dalintis
Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *