Nuo kovo pradžios „Swedbank“ Ukmergės skyrius tapo išskirtinai moterišku kolektyvu. Lyčių lygybės sergėtojai gal ir ieškotų priekabių, nes skyriuje šiuo metu dirba tik moterys. Vienintelį kolektyvo vyrą – skyriaus vadovą pakeitė iš Anykščių į darbą Ukmergėje kasdien skubanti centro valdytoja Eglė Bogužienė.
Autorės nuotr. „Swedbank“ Ukmergės skyriaus valdytoja Eglė Bogužienė.
Banke ji įdiegė kiekvienam pastebimą permainą – klientai salėje aptarnaujami sėdint. Nuo neatmenamų laikų žmonės čia aptarnauti stovint. Pasirodo, anksčiau laikytasi būtent tokių normų.
„Dabar klientams reikia kuo daugiau patogumų. Be to, banko darbuotojo pareiga – konsultuoti klientą, tam skiriama daug laiko ir dėmesio“, – pasakojo E. Bogužienė.
Iki paskyrimo į Ukmergę ji vadovavo Utenos ir Anykščių klientų aptarnavimo centrams. Dešimt metų banke dirbanti moteris sako, kad per tą laiką darbas čia labai pasikeitė. Kadangi dauguma žmonių mokesčius moka elektroniniu būdu, bankuose nebeliko kadais įprasto vaizdo – eilių.
Plečia paslaugas
Centro vadovė atkreipė dėmesį ir pastarųjų savaičių naujoves – neseniai skyriuje pradėjo veikti nemokamas bevielis interneto ryšys. Juo gali naudotis visi banko lankytojai, užsukę į padalinį su išmaniaisiais telefonais. Birželio 8–12 dienomis banke vyko „Išmanioji savaitė“, kurios metu darbuotojai kiekvienam padėjo atsisiųsti išmaniąją banko programėlę ir pamokės ja naudotis.
Banko darbuotojai visais būdais populiarina internetinę bankininkystę.
Šiuo metu banke plečiamos kitos paslaugos. Viena jų – draudimas.
„Swedbank“ neseniai inicijavo smulkaus verslo skatinimo bei edukacijos projektą, kuriuo siekiama padėti smulkiesiems verslams, padedant jiems pritraukti daugiau klientų bei dalijantis ekspertų patarimais. Projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ ašis – smulkaus verslo savaitgaliai, kurių metu gyventojai bus kviečiami bent vieną reikalingą prekę įsigyti iš smulkaus vietos gamintojo ar prekybininko. Smulkieji verslininkai bus kviečiami pasiūlyti patrauklių akcijų.
Šviesus ir gyvas miestas
Centro valdytoja pastebi, kad per dešimtmetį keitėsi ne tik bankas, bet ir klientai. Pašnekovės pastebėjimu, jie sąmoningėja. „Santykinai daugiau suprantančiųjų taupymo naudą. Be to, gyvenimas akivaizdžiai gerėja. O tai liudija vis daugiau keliautojų, kuriems reikalingos kreditinės kortelės. Ši paslauga populiarėja“, – pasakojo E. Bogužienė.
Pasak jos, pastaruoju metu Ukmergėje juntama ir kita tendencija – daugėja klientų, imančių būsto paskolas.
Iš Anykščių į mūsų miestą atvykusiai centro vadovei Ukmergė pasirodė šviesus, veiklus, gyvas miestas. Ji įsitikinusi, kad būdama strategiškai geroje vietoje Ukmergė turi puikių perspektyvų.
Vilma NEMUNAITIENĖ