Anot jo, Lyga, būdama didžiausia Lietuvos vartotojų organizacija, turinti narius net 36 Lietuvos savivaldybėse, iš esmės tebuvo kelių narių, veikiančių Lygos vardu, grupė. Tikslai turėti šiuolaikišką, visuose savivaldybėse veikiančią organizaciją bei organizaciją, kurios veikloje bei sprendimuose dalyvautų visi jos nariai, liko tik ,,žydro drambliuko“ svajonė.
„Nebegalime ar nesugebame teismuose apginti eilinių vartotojų, dažniausiai savo narių. Vieno Kauno miesto daugiabučio namo vartotojai liko be šildymo visą praeitą šildymo sezoną ir tas pats jų laukia šią žiemą. Nesugebėjome apginti Varnių bendruomenės vartotojų, nors per dvejus-trejus metus, gindami juos nuo šilumos tiekėjų ir savivaldybės savivalės, nuvažiavome daugiau kaip 35 000 kilometrų.
Neturėdami administracinių, finansinių ar žmogiškųjų resursų, mes ignoravome žiniasklaidą, nes tai buvo vienintelis būdas apsisaugoti nuo galimų vartotojų skundų – po kiekvieno Lygos vadovų pasirodymo viešumoje, skundų skaičius padidėdavo kelis kartus, o resursų jiems spręsti nebuvo. Iš esmės būdami vartotojų gynėjai, mes privalėjome nuo vartotojų slapstytis. Tuo labiau, kad Lietuvoje vartotojų skundus galima iš esmės išspręsti tik teismo keliu. Kiekvienas vartotojo skundas – tai kelio pradžia į teismą. Kiek du-trys žmonės laisvalaikio sąskaita visuomeniniais pagrindais gali išspręsti skundų teismuose? Mūsų nepagrįstos ambicijos mus pražudė“, – teigiama Lygos pranešime.
UŽ inf.