5 požymiai, kad metas atsisakyti senosios buhalterinės sistemos

5 požymiai

Pasenusi ir nebefunkcionuojanti buhalterinė sistema stabdo verslo evoliuciją, neleidžia darbuotojams produktyviai dirbti, o daugiausiai negandų verslai patiria, kai reikia institucijoms pateikti duomenis už finansinius metus.

Buhalterinės apskaitos programa, integruota su verslo valdymo sistema, padeda ne tik kontroliuoti pinigų srautus, bet ir atlieka kur kas daugiau funkcijų: ji leidžia racionaliau atlikti daugelį verslo operacijų, palaikyti ryšį su klientais ir t. t.

Taigi verslams būtina investuoti į inovatyvią apskaitos sistemą. Šiuo metu vis dažniau diskutuojama apie „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ verslo valdymo sprendimą. Kuo jis išskirtinis ir kaip gali praversti siekiantiems efektyvumo versle?

Microsoft Dynamics 365 Business Central“ leidžia efektyviau vesti apskaitą

„Microsoft Dynamics 365 Business Central“ – verslo valdymo sistema, pritaikoma visoms įmonėms, nepriklausomai nuo jų veiklos pobūdžio.

Inovatyvi verslo valdymo sistema „Business Central“ padeda:

  • fiksuoti pirkimus ir pardavimus;

  • valdyti atsargas, projektus;

  • kontroliuoti įmonės finansus;

  • sisteminti rezultatus ir atlikti prognozes;

  • auginti pelną;

  • geriau aptarnauti klientus bei sklandžiau atlikti kitas operacijas.

Toliau analizuojama, kokie požymiai rodo, kad pats metas pasvarstyti apie naują apskaitos programą ar platesnio profesionalumo verslo valdymo sistemą.

  1. Darbas su apskaitos programa atima neproporcingai daug laiko

Jeigu apskaitos darbams atlikti, duomenims suvesti tenka gaišti vakarus ir savaitgalius, vadinasi, buhalterinė sistema veikia neefektyviai.

Kuo pranašesnės modernios apskaitos programos? Jos leidžia automatiškai generuoti sąskaitas faktūras, skaičiuoja atlyginimus ar susistemina duomenis, kurių prireikia pateikiant įmonės veiklos ataskaitas. Pastaruoju metu verslo galimybės išsiplėtė ir dėl to, kad apskaitos programos susietos su personalo bei darbo užmokesčio sistemomis (pavyzdžiui, Softera.PAYROLL).

  1. Buhalterinė programa neatnaujinama

Programinė įranga nuolatos genda, į ją lengvai įsilaužia kibernetiniai nusikaltėliai? Vadinasi, laikas buhalterinę programą keisti nauja. Svarstant, investuoti į naują buhalterinę sistemą ar ne, reikėtų pagalvoti, kad programišiai gali pasisavinti asmeninius bei finansinius jūsų klientų duomenis, todėl kyla didelė grėsmė įmonės reputacijai.

Įdiegus naują buhalterinę sistemą, efektyviau saugomi įmonės bei jos klientų duomenys. Apskritai buhalterinės sistemos versijas rekomenduojama atnaujinti kasmet, pagal poreikį – ir dažniau.

  1. Apskaitos sistema neintegruota su kitomis sistemomis

Neretai įmonės vis dar naudoja kelias atskiras programas, atliekančias panašias funkcijas, arba duomenys iš vienos programos neperduodami į kitą. Pavyzdžiui, įmonės išlaidas į apskaitos sistemą tenka įvesti rankiniu būdu. Kai kurios programos neveikia kartu, nes vienos iš jų nuolatos atnaujinamos, o kitos – ne.

Dėl to svarbu rasti funkcionaliausias ir patogiausias naudoti programas. Gera buhalterinė sistema turėtų būti nesunkiai integruojama su kitomis programomis, taip pat sąskaitų išrašymo, elektroniniais įrankiais, kaip, pavyzdžiui, i.SAF, i.VAZ, SAF-T ir kt.

  1. Apskaitos sistema – pernelyg mažai automatizuota

Jeigu sąskaitas faktūras tenka koreguoti rankiniu būdu ir siųsti e. paštu, norėdami pagrįsti išlaidas vis dar renkate popierinius kvitus, o buhalterinėje sistemoje nematyti banko išrašų, vadinasi, apskaitos sistema neatitinka šiuolaikinio verslo poreikių.

Todėl pats metas diegti naują apskaitos sistemą, kurioje atsispindės duomenys apie sąskaitas faktūras, išlaidas, darbo užmokestį, sąskaitos bus generuojamos automatiškai ir kt.

  1. Apskaitos sistema nepasiekiama mobiliaisiais įrenginiais

Pastaruoju metu vis daugiau žmonių dirba nuotoliniu būdu ir naudojasi ne vien kompiuteriu, bet ir kitais išmaniaisiais įrenginiais. Taigi inovatyvi apskaitos sistema turėtų veikti „iOS“ bei „Android“ operacinėse sistemose. Tai padidina darbuotojų mobilumą, suteikia jiems prieigą prie duomenų laukiant skrydžio ar priėmimo pas gydytoją.

Jei sudominome „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ verslo valdymo sistemos galimybėmis, kreipkitės į „Softera Baltic“ konsultacijai.


Reklama: Buhalterinės paslaugos

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *