5 mitai apie verslo pradžią: griauname juos su patirtį turinčiu verslininku

5 mitai apie verslo pradžią: griauname juos su patirtį turinčiu verslininku /

Daugeliui žmonių atrodo, kad verslas suteikia galimybę gyventi taip, kaip norisi. O tai dažniausiai susiję su didelėmis pajamomis ir tuo pačiu trumpomis darbo valandomis. Deja, viskas ne taip paprasta kaip atrodo. Dažniausiai tik sukuriama tokia iliuzija matant verslininkus, kurie solidžiai keliauja po pasaulį. O tiesa ta, kad jie dirba daug. Labai daug.

Tai yra vienas mitų, kuris sklando viešojoje erdvėje. Dar kelis aptarsime kartu su www.saskaita123.lt idėjos generatoriumi Dariumi, kuri padės suprasti – kaip atrodo verslininko duona.

1 mitas – svarbiausia yra kažką daryti

Darbas dažniausiai atveria galimybes kilti karjeros laiptais, siekti daugiau, pradėti savo veiklą… Tačiau neužtenka daryti KAŽKĄ, kad būtų galima skinti vaisius. „Svarbiausia yra gera idėja, kurią šiais laikais, kai konkurencijos tiek daug – sugalvoti yra sunku. Įmanoma, tačiau reikia ilgai ir nuobodžiai analizuoti rinką, kad galėtumėte jai pasiūlyti tai, ko ji dar neturi“,- pasakoja Darius.

Štai projektas sąskaita123 sulaukė susidomėjimo tik dėl to, kad analogiškų sistemų už patrauklią kainą buvo mažai. Pirmiausia susidomėjo asmenys, kurie dirba su individualios veiklos pažyma, o paskui ir didesni verslininkai su UAB, kuriems reikia greitai ir pigiai sutvarkyti įmonės apskaitą.

Taigi, reikia ne KAŽKĄ daryti, tačiau daryti tai, ką palankiai įvertins rinka.

2 mitas – verslininkystės bruožas yra įgimtas

Populiaru sakyti, kad kai kuriems žmonėms geriau sekasi kurti verslą dėl to, kad jie turi tam tikrus bruožus, kurie yra jų charakterio dalis. Tai nėra visiškas melas. Tikrai tam tikri bruožai padeda būti sėkmingu verslininku. Tačiau jie ne tik įgimti, tačiau gali būti ir įgyti. Tokiu atveju svarbiausia rasti gerą guru, mokytoją, kuris padės įgauti tam tikrus gebėjimus, kurie dažniausiai reikalingi verslininkui: drąsa, gebėjimas komunikuoti, racionalumas ir t.t.

3 mitas – geram produktui nereikia reklamos

Šis mitas tikrai gali sugriauti net ir pačius didžiausius verslus. Dažnai atrodo, kad gera prekė arba labai gera paslauga bus perkama ir taip, be reklamos. Ilgainiui, metų metais, kai vardas jau bus žinomas ir tuo pačiu siejamas su kokybe – galbūt pavyks tai padaryti. Tačiau praktika rodo, kad net ir patys didžiausi pasaulio gigantai skiria milijonus reklamai, kadangi supranta, kad be jos išlaikyti klientus arba pasiekti naujus – bus kur kas sudėtingiau.

„Svarbiausia yra rasti tinkamą reklamos būdą. Pavyzdžiui, šiuo metu laimi skaitmeninis marketingas ir jo galimybės. Tiesa, tinkamas ne visiems. Kai kuriems verslams vis dar labiausiai tinka klasikinė reklama kaip kad skrajutės. Svarbiausia žinoti – kas yra Jūsų tikslinė auditorija ir kaip ją pasiekti“,- pasakoja Darius.

4 mitas – verslo kismas priklauso nuo sėkmės

Kiekvienoje sferoje yra kažkiek sėkmės, tačiau dažniausiai ta dalis yra maža. Svarbiausia yra darbas. Juodas, didelis ir daug valandų reikalaujantis darbas, kuris galiausiai leidžia džiaugtis našiais vaisiais. O tai gali būti ne tik pelnas, tačiau ir verslo nauda visuomenei. Kaip teigia Darius: „Kai sėkmė yra šalia – viskas kur kas paprasčiau. Tačiau ji – tik priedas, o ne esmė“.

5 mitas – verslininkas viską gali atlikti pats

Galiausiai, vienas didžiausių mitų yra tai, kad kiekvienas verslininkas gali visus darbus atlikti pats ir užtikrinti, kad jo veikla „eisis kaip per sviestą“. Deja, dažniausiai to rezultatas yra žlugęs verslas, kadangi bandymai sutaupyti atsisuka atgal prieš idėjos generatorių. Štai todėl reikia samdyti savo sferos specialistus, kurie puikiai išmano savo darbą ir kartu gali suteikti pačių geriausių rezultatų.

Dalintis

Nuotraukų galerija:

Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *